Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har en Santa Rosa 2,2 LED versjon med fullt oppdatert Leopard / Win XP. Synes Leopard generelt er et tregt OS når det gjelder enkelte ting. På oppgavelinja øverst når man flytter pekeren fra steg til steg i menyen "hakker" det. Gjelder generelt med hele brukern av OS'et så jeg bruker Win XP stort sett og det går helt fint. Litt etterheng av muspekeren pga USB merker jeg (ikke så bra som på min stasjonære). Andre som har synspunkter? Har ikke konfigurert OS'et særlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 2 gb, maskinen er standardutstyrt Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Da er det noe galt Åpne Aktivitetsmonitor, og la den stå på litt. Se om det er noen prosesser som bruker mye CPU/Minne/Diskaktivitet når du ikke bruker maskinen, og gjør det samme når du bruker maskinen. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Åpenbart noe galt. Sitter på en MacBook med dårligere specs enn din, og her går alt silkeglatt. Forsøk å rense litt opp i systemet ved å kjøre Onyx. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg tror kanskje jeg overdrev litt når jeg forklarte problemstillingen, og at det er kun er litt uvant å bruke OS'et for meg fortsatt. Aktivitetsmonitoren viser ingenting galt og ved "idle" status er det ca 95% CPU kraft til overs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå