Erasus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 En ting som jeg prøver å finne ut av, har Konami/Kojima sikret seg rettighetene til å bruke Metal Gear Solid theme til MGS4 eller ikke? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvorfor skulle de ikke ha rettighetene på det a? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Fordi det har vist seg at de grunnleggende elementene i melodien til Metal Gear Solid theme'n er egentlig laget av en russisk komponist. Endret 7. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) LOL xP Hvor lenge siden var det ikke siden den saken kom ut a? De ble ikke saksøkt elns så tror de beholder rettighetene. Endret 7. april 2008 av Red_Sun Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Eg orket aldri å fullføre MGS3, men var låta med der da? Hørte den aldri de timene eg spillte. PSP spillet som kom ut hadde vel heller ikkje den gode herlige MGS låta? Eller tar eg rett og slett heilt heilt feil? Om det er tilfeller, så beklager eg. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Låta var med, slow versjon osv. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg håper at theme'n er tilbake i MGS4 i en totalt ny versjon, Harry Gregson Williams skuffer aldri med musikken. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Håper det kommer en bundle med PS3 og MGS4 og Dualshock 3.. Har sett igjennom en 720p video fra gamersyde nå, ser sykt kult ut. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Den er på vei ja, Europa ser også ut til å få den. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Setter pris på om folk poster her om de finner ut noe mer om MGS4/DS3 bundle til europa nyheter.. Nyeste jeg fant var fra oktober '07. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå