Gå til innhold

Preview av Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men eg lurer litt fortsatt på historia, er det den som driv spela framover? Er den ein viktig del av heilheten? Eller er den meir som ei unnskyldning for å lage nye spel?

Historien er som andre sier det som gjør serien helt fantastisk, det er mange cutscenes og kvaliteten på dem er helt utrolig. Ta en titt på denne, det er den første cutscenen fra MGS3, ingen spoilers, men viser litt av hvilket nivå det hele ligger på.

I mine øyne forsvarer MGS-serien alene et kjøp av en PS3, jeg kjenner f.eks ingen som ikke har blitt sittende igjen med tårer i øynene og gåsehud på slutten av MGS3, så løp og kjøp ;)

Lenke til kommentar

Gleder meg noe så alt for mye egentlig. Fikk spillt igjennom MGS1 her på torsdag, og det var minst like engasjerende da som første gangen eg spillte det i sin tid. Begynte på Sons of Liberty i dag.

Kjøpte The Essential Collection slik at eg kunne spille igjennom spillene igjen på min US PS3 :wee:

Lenke til kommentar
Gleder meg noe så alt for mye egentlig. Fikk spillt igjennom MGS1 her på torsdag, og det var minst like engasjerende da som første gangen eg spillte det i sin tid. Begynte på Sons of Liberty i dag.

Kjøpte The Essential Collection slik at eg kunne spille igjennom spillene igjen på min US PS3 :wee:

Kan jeg spille den Collectionen på min norske ps3?

Lenke til kommentar
Bare erter jeg vet du - You may be through with the past, but the past is not through with you ...

:!:

Så frekk du e da :p

Men back on topic plz!

Jeg tror jeg skal stoppe og lese previews da det gjør det værre med att jeg må vente så mye mer. Tiden går så jævla sent om dagen

Får spille litt på Xbox Live og Mario Kart Wii nu til fredagen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...