BåGan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lage denne tråden for en dag siden, men.. Da kan du vel bare kopiere og lime inn den previewen jeg har og =) Lenke til kommentar
Agg Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 LMH skrev: Men eg lurer litt fortsatt på historia, er det den som driv spela framover? Er den ein viktig del av heilheten? Eller er den meir som ei unnskyldning for å lage nye spel? Historien er som andre sier det som gjør serien helt fantastisk, det er mange cutscenes og kvaliteten på dem er helt utrolig. Ta en titt på denne, det er den første cutscenen fra MGS3, ingen spoilers, men viser litt av hvilket nivå det hele ligger på. I mine øyne forsvarer MGS-serien alene et kjøp av en PS3, jeg kjenner f.eks ingen som ikke har blitt sittende igjen med tårer i øynene og gåsehud på slutten av MGS3, så løp og kjøp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Gleder meg noe så alt for mye egentlig. Fikk spillt igjennom MGS1 her på torsdag, og det var minst like engasjerende da som første gangen eg spillte det i sin tid. Begynte på Sons of Liberty i dag. Kjøpte The Essential Collection slik at eg kunne spille igjennom spillene igjen på min US PS3 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Mala skrev: Gleder meg noe så alt for mye egentlig. Fikk spillt igjennom MGS1 her på torsdag, og det var minst like engasjerende da som første gangen eg spillte det i sin tid. Begynte på Sons of Liberty i dag. Kjøpte The Essential Collection slik at eg kunne spille igjennom spillene igjen på min US PS3 Kan jeg spille den Collectionen på min norske ps3? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 dessverre,da den kun har kommet ut i NTSC format Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Mala skrev: dessverre,da den kun har kommet ut i NTSC format Fader tenkte jeg skulle begynne å spille alle spillene, og jeg gidder ikke å kjøp de hver for seg, men hvis jeg ikke har noen andre muligheter så Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 pokker...sitter nedi sandefjord hos morfar og prøver å lese det på mobilen. men opera viser ikke mer enn en heller kort liste over et par nyheter, reviews og previews, og det kommer ikke opp blandt søkene heller. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Bågan, jeg la ut den previewen du fant i førsteposten Takk skal du ha 12 juni må jo bare komme snart MGS 4 blir sykt bra for min del!! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Toman85 skrev: Bågan, jeg la ut den previewen du fant i førstepostenTakk skal du ha 12 juni må jo bare komme snart MGS 4 blir sykt bra for min del!! Men ikke like bra som Mario Kart? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Lurer på om jeg skal ha meg PS3 til sommeren gitt. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Thomas_H skrev: Lurer på om jeg skal ha meg PS3 til sommeren gitt. Hmm men da er det ikke spill sesong Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Thomas_H skrev: men mgs4 kommer jo da Hehehehe i know Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Jorchi skrev: Toman85 skrev: Bågan, jeg la ut den previewen du fant i førstepostenTakk skal du ha 12 juni må jo bare komme snart MGS 4 blir sykt bra for min del!! Men ikke like bra som Mario Kart? Blablabla , jeg vet selv att MGS4 blir bedre enn Mario Kart for min del!! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bare erter jeg vet du - You may be through with the past, but the past is not through with you ... :!: Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 MGS4 er for min del årets spill allerede, det er ingen rom for skuffelse her. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Jorchi skrev: Bare erter jeg vet du - You may be through with the past, but the past is not through with you ... :!: Så frekk du e da Men back on topic plz! Jeg tror jeg skal stoppe og lese previews da det gjør det værre med att jeg må vente så mye mer. Tiden går så jævla sent om dagen Får spille litt på Xbox Live og Mario Kart Wii nu til fredagen Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hmm...ja....jupp, etter å ha lest disse to previews samtidig som jeg hørte på MGS3 soundtracket, så har MGS4 "gleder seg til" nivået mitt offisiellt oversteget GTA IV. Lenke til kommentar
fossa Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Yo sjekk her surfet på nettet http://uk.ps3.gamespy.com/playstation-3/me...4/864329p1.html http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3167223 http://www.crispygamer.com/_GeneratedPages...Preview107.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå