Gå til innhold

Preview av Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots!

Anbefalte innlegg

http://www.gamepro.com/sony/ps3/games/previews/173848.shtml

Dette spillet gleder jeg meg mye til!!

Spillåret 2008 blir snart større en 2007 for min del, massevis av toppspill ifleng som kommer når dem kommer. Er helt i ekstase da jeg sitter med alle 3 konsollene :D

"The graphics: You thought Gears of War looked amazing? Think again. Metal Gear Solid 4 will blow you away with its ultra-detailed characters and intricate environments, painting some of the most gorgeous graphics seen this side of Crysis. In motion, the graphics look so realistic that your eyes begin to register the visuals as a movie rather than a game. From what we saw, MGS4 puts its 50GB Blu-ray disc to outstanding use."

Tok bare ut ett utsagn fra previewen!

Den nye kameravinkelen gjør du kan styre kamera selv der du vil ha, og du kan faktiskt aktivere FPS-mode som da gjør spillet om til rent skytespill og du kan selvfølgelig ta det av til 3personsmodus!!

Den drakten han har på seg ser så bra ut å bruke i action :)

Og resten av dette storspillet kan dere lese i den linken jeg linker til i førsteposten!

Dette spillet må jo bare komme i juni :D

Ikke kom med noe mot trådstarter eller mot andre

Kom med deres tanker om spillet, hva dere ønsker å se osv

Gleder dere til Metal Gear Solid 4?

Visually, Metal Gear Solid 4 is even more striking on the console than it has been in released trailers. We always had a sense that what Kojima was showing us was incredible footage, but the detail within the game itself is simply breathtaking. One example of this: when an explosion goes off near Snake, a fine coating of dust covers the camera, adding to the cinematic feel of the game. Another showcase of the striking graphics is the seamless transition between cutscenes and gameplay, many of which are only highlighted by a camera shift to indicate the cutscene has ended and gameplay has begun.

Another thing that stands out is the sound quality of the game, which is presented in Certified Dolby Digital Sound. The ambient battlefield noise provides a haunting backdrop to onscreen action, making you feel like just one part of a much larger conflict. The game's soundtrack is subtly shaded by local musical influences, as in the Middle East level, punctuated by a driving techno beat that builds when the guards become alerted to your presence and increases further if gunplay breaks out.

As I said earlier, there's only so much I can go into right now, but this is the system seller that we've all known Metal Gear Solid 4 was going to be. This preview has only scratched the surface; we haven't even described some of the bosses, radical and innovative game mechanics, or other features that make this title a fitting conclusion to one of the best franchises in gaming. As soon as we're able, we'll bring you more details on Metal Gear Solid 4, but for more information, check out our interview with Hideo Kojima here. And for new screens of the game, click on the gallery at the bottom of the page.

Preview av Metal Gear Solid 4 fra ign.com

Diskuter ivei!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt overdrevet det med grafikken, men hvem gjør vel ikke det. Sett litt gameplay av spillet, og fra det jeg kan huske slår det nok gears. Crysis er jeg litt mer usikker på.

Noe å tenke på: Hvor lenge tror dere spillet varer? Ekskludert alle filmene, for jeg regner med at bare de er på ti timer sammenlagt :p

Lenke til kommentar
Kanskje litt overdrevet det med grafikken, men hvem gjør vel ikke det. Sett litt gameplay av spillet, og fra det jeg kan huske slår det nok gears. Crysis er jeg litt mer usikker på.

Blir noe litt annet å spille det på HDTV selv enn å se små videoer av et uferdig produkt på nettet. Selv har jeg store forventninger til grafikken. Husker enda første gang jeg prøvde MGS2 på PS2. Det var WOW opplevelse det. Regner ikke med at seriens overgang til PS3 blir mindre spektakulær. Har virkelig tro på MGS4!

Lenke til kommentar

Eg har faktisk aldri spelt eit MGS spel eller eigd ein Playstaion av noko slag, men det er ein viss fare for at eg kjem til å kjøpe ein PS3 etter kvart. Då må jo eg nesten også kjøpe det som virkar som flaggskipet av alle flaggskip på konsollen, nettopp MGS4. Historia i spel er viktig for meg, så eg lurer på korleis dette blir i forhold til dei gamle MGS spela. Burde eg ha spelt MGS 1, 2 og 3?

Eg likar ikkje å hoppe inn i noko eg ikkje har vore med i frå byrjinga av. Derfor er eg litt irritert over at eg aldri har fått vere med på MGS-bølgja sidan spela tydeligvis er veldig gode.

No veit vel ingen andre her korleis historia i MGS4 blir heller, men kva trur dykk?

Grafikkdebatten er forresten utruleg kjedeleg, om spelet ser finare ut enn Crysis eller ikkje har då absolutt ingenting å seie for om det er bra eller ikkje?

Lenke til kommentar
Grafikkdebatten er forresten utruleg kjedeleg, om spelet ser finare ut enn Crysis eller ikkje har då absolutt ingenting å seie for om det er bra eller ikkje?

Sant det, grafikk i spill betyr ingen ting. Derfor jeg skal selge både PS3, Wii og HD-tv og kjøpe en Atari 2600.

Lenke til kommentar

Enig, jeg er i ventemodus til det spillet, men får jo og GTA IV før det spillet så kan jeg kose meg med imens ventetiden til MGS 4 :)

Dette er og en av grunnene til jeg kjøpte meg en PS3 på lanseringsdagen!!

Og med nytt kamerasystem i forhold til MGS3 Snake Eater, så lover dette alt bare konge :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Sant det, grafikk i spill betyr ingen ting. Derfor jeg skal selge både PS3, Wii og HD-tv og kjøpe en Atari 2600.

Huhu :p No sa eg ikkje at grafikk ikkje hadde betydning heller ;) Det er berre alt for mange fanboys som vil skrike ut om at modellane på MGS4 har 7,8 fleire polygonar enn dei på Crysis, sjølv om begge ser knallbra ut! :)Det er kjedeleg!

Burde eg ha spelt MGS 1, 2 og 3?

JA!

Det er fantastiske spill, spiller selv mgs3 for tiden med Subsistence som gir tilgang på mye ekstra materiale :wub:

Hehe, takk for tipset!

Men eg lurer litt fortsatt på historia, er det den som driv spela framover? Er den ein viktig del av heilheten? Eller er den meir som ei unnskyldning for å lage nye spel?

Lenke til kommentar
Men eg lurer litt fortsatt på historia, er det den som driv spela framover? Er den ein viktig del av heilheten? Eller er den meir som ei unnskyldning for å lage nye spel?

Den er fantastisk god. Jeg kan bannne på at enkelte scener enten vil få deg til å måpe av beundring, eller til å måtte holde gråten vekk, eller gi deg en hysterisk latterkule. Metal Gear Solid-serien presterer å være dønn seriøs, og samtidig latterlig useriøs. Og det funker. Bare prøv, du vil nok bli overraska.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...