Gå til innhold

Strøkent Canon EF 20-35 f/2.8L. Hvor mye?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et strøkent Canon EF 20-35 f/2.8L m/org solblender, som skal selges. Hvor mye er det mulig å få for dette?

Veldig fornøyd med skarpheten på bildene med dette objektivet, men nå har jeg handlet 16-35 MKII :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bumping er KUN tillatt unntaksvis, og da KUN etter 24 timer.

Er det ikke noen regler om salg også? Men jeg har hørt rykter om nye store ting i løpet av våren!

Tom

Nå tror ikke jeg at meningen til trådstarter med tråden her var salg i dette forum, men derimot et spørsmål om verdien på objektivet, slik at han kan selge et et annet sted.

Edit: la til: Dette og forum

Endret av grizley
Lenke til kommentar
Nå tror ikke jeg at meningen til trådstarter med tråden her var salg i dette forum, men derimot et spørsmål om verdien på objektivet, slik at han kan selge et et annet sted.

Det tror ikke jeg heller. Men jeg benyttet sjansen til å spørre om det kommer en ny kjøp/salg opplegg på Akam. Den gamle ble stengt når de la om web-en; etter det jeg har skjønt.

Tom

Lenke til kommentar

Neida, bruktmarkedet er fremdeles tilgjengelig på http://www.bruktmarked.no, men vi har ikke lenger fungerende link til det fra forsidene. Bruktmarkedet er under arbeid, akkurat som flere andre sider ved/på/i nettverket, men det er fremdeles oppe.

EDIT: Og da setter vi strek for OT og konsentrerer oss om emnet og trådstarters spørsmål.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...