tomeny Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei, Jeg har et strøkent Canon EF 20-35 f/2.8L m/org solblender, som skal selges. Hvor mye er det mulig å få for dette? Veldig fornøyd med skarpheten på bildene med dette objektivet, men nå har jeg handlet 16-35 MKII Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Ingen som har noen mening? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bumping er KUN tillatt unntaksvis, og da KUN etter 24 timer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bumping er KUN tillatt unntaksvis, og da KUN etter 24 timer. Er det ikke noen regler om salg også? Men jeg har hørt rykter om nye store ting i løpet av våren! Tom Lenke til kommentar
grizley Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Bumping er KUN tillatt unntaksvis, og da KUN etter 24 timer. Er det ikke noen regler om salg også? Men jeg har hørt rykter om nye store ting i løpet av våren! Tom Nå tror ikke jeg at meningen til trådstarter med tråden her var salg i dette forum, men derimot et spørsmål om verdien på objektivet, slik at han kan selge et et annet sted. Edit: la til: Dette og forum Endret 4. april 2008 av grizley Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå tror ikke jeg at meningen til trådstarter med tråden her var salg i dette forum, men derimot et spørsmål om verdien på objektivet, slik at han kan selge et et annet sted. Det tror ikke jeg heller. Men jeg benyttet sjansen til å spørre om det kommer en ny kjøp/salg opplegg på Akam. Den gamle ble stengt når de la om web-en; etter det jeg har skjønt. Tom Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 prisen på denne er i følge fredmiranda ca 500 dollar... Har ikke snøring jeg. ta 2000-2500 da vel Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Neida, bruktmarkedet er fremdeles tilgjengelig på http://www.bruktmarked.no, men vi har ikke lenger fungerende link til det fra forsidene. Bruktmarkedet er under arbeid, akkurat som flere andre sider ved/på/i nettverket, men det er fremdeles oppe. EDIT: Og da setter vi strek for OT og konsentrerer oss om emnet og trådstarters spørsmål. Endret 4. april 2008 av Aetius Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 dette går som regel for mellom 2 og 3 tusen kroner for et velfungerende eksemplar. kjøpte det selv for 1500,- men det var alt for billig flott objektiv. en av de beste normalzoomene til canon Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 ok. Hadde ingen planer om å prøve å selge det her, men finne ut ca pris man kan ta igjen for det. Takker for tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå