Gå til innhold

Prosjekt "Puff-PC" - av aGal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker.. :)

 

Gjør vondt når jeg beveger på pekefingeren, satser på at det blir bra ganske fort.

Legen sa jeg kunne fjerne stinga etter 7-10 dager, så da er det bare å vente :/

Om 15-20 dager får jeg lønning så da kan det hende jeg bestiller noen småting til puffen ;)

 

- aGal

Lenke til kommentar
Hehe den fingeren så ikke så veldig god ut, nei. Spennende prosjekt though. Nå hadde ikke jeg turt å ha en rosa puff i huset mitt, men det passer sikkert hos deg! Keep up the good work og god bedring med fingeren=)

 

Takker :)

Hehe, tar seg godt ut på mitt rom vil jeg tro.

Kommer til å slenge opp bilde av den og litt av rommet mitt når den blir ferdig.

 

Den er jo litt harry :p men det liker man jo.. :!:

Lenke til kommentar
Hehe den fingeren så ikke så veldig god ut, nei. Spennende prosjekt though. Nå hadde ikke jeg turt å ha en rosa puff i huset mitt, men det passer sikkert hos deg! Keep up the good work og god bedring med fingeren=)

 

Takker :)

Hehe, tar seg godt ut på mitt rom vil jeg tro.

Kommer til å slenge opp bilde av den og litt av rommet mitt når den blir ferdig.

 

Den er jo litt harry :p men det liker man jo.. :!:

 

I mange settinger er jo harry synonymt med kult:) Blir nok digg å ha en såpass multifunksjonell puff på rommet:)

Lenke til kommentar
I mange settinger er jo harry synonymt med kult:) Blir nok digg å ha en såpass multifunksjonell puff på rommet:)

 

Jess, jeg bruker som regel harry i positiv-forstand

Puffen har jo fått en konkurent, PS3 som jeg har annskaffet, men nå er det jo ganske mye mer man kan gjøre på en PC vil jeg påstå..

Fingeren min er ganske bra nå, legen sa jeg kunne fjerne stinga etter 7-10 dager og i morgen er dag nr 7 siden jeg skar meg. Blir nok ikke gjort så veldig mye før neste helg uansett da jeg har ukes-eksamen i tegning, form og farge til uka.

Om to uker skal jeg se om jeg får hatt et lite lan i kjellerstua så må prøve bli ferdig med puffen til da synes jeg :)

 

EDIT: skrivefeil :D sikkert fler her :p

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Hehe keep workin':) Så du beinet i fingeren når du kutta deg? Da jeg kutta meg i tommelen(bryna en ljå), så jeg beinet. Nå var jeg såpass pyse tøff at jeg ikke dro til legen men bare teipa såret selv. Arret ble stygt, men fingeren fungerer jo ganske bra fortsatt:P

 

Så ikke noe bein nei, men var vel en og annen sene/muskel jeg kunne se :p

Skal se om jeg får tatt stinga hos legen fredag. Siste dag med jobbing på eksamen i morgen. Så kommer det en sensor å ser hva jeg har gjort fredag :/

Lenke til kommentar

Beklager at det ikke har kommet noen update, fingeren er bra igjen og kan fint brukes.

Men det sverre så har jeg hatt feber og vært/er temlig forkjølet nå de 4-5 siste dagene. Men godnyheten er at jeg har ferie nå i 1 og 1/2 uke, så da skal jeg prøve å få gjort en del. Skal på skolen en liten tur i morgen så får jeg se om jeg orker gjøre noe på kvelden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Beklager at jeg ikke har gjort noe på lenge. Rett etter fingeren min ble bra igjen hoppet jeg ut i det som var badevann i Mjøsa, men da fikk jeg feber og forkjølelse så var sjuk i en ukes tid. Etter det har jeg rett og slett ikke orket å gjort noe selv om jeg har tenkt tanken mange ganger. Begynner å jobbe på mandag som kommer, og fotball-EM er som sagt i gang så blir ikke tid til veldig mye arbeid.

Skal prøve å få gjort noe men har to-ukers ferie i begynnelsen av August som trenger litt trening og planlegging som kommer til å ta mye tid fremover.

Men jeg SKAL bli ferdig med puffen i løpet av året :tease:

 

Det var alt jeg hadde å si for denne gang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...