elektroboy Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Når jeg prøvde å innstallere et nytt spill, uten lykke. Så fikk jeg masse røde streker rundt om på nettsider, og når jeg skriver. Blir veldig uklar skrift. Hva skyldes det? Å hva kan jeg gjøre for å få det bort? Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) hva med å legge ut et par screenshots? Hva slags spill var det? Endret 4. april 2008 av the_masked_cow Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Krystallkulen er tåkete. Jeg klarer ikke se hva slags hardware eller operativsystem du har. Kan du gi oss en pekepinn? Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Gikk bort etter en time. Men det er snakk om et lastebilspill. 18 wheel of steel. Pedal to the metal. Men når jeg skulle innstallere det, så kom det opp O.S not supported? Hva er det for noe? PS. Jeg bruker Vista. Endret 5. april 2008 av elektroboy Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 sansynligvis så er ikke spillet beregnet for vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå