Stig73 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Da var valget tatt, og jeg endte opp med følgende pakke: D80 18-200 VR (brukt i 2 mnd og erstattet av kostbar optikk fra USA) SanDisk SDHC Extreme III 4GB Lowepro Nova 2 AW Totalprisen for dette ble kr. 9.800,- Det er jeg brukbart fornøyd med! Etterhvert vil jeg legge til en blitz (SB400/600), og kanskje et portrett/makro objektiv. Et 50mm f/1.8 er jo også litt fristende til en svært hyggelig pris. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Gratulerer med nytt kamera, D80 var faktisk et av de jeg selv sterkt vurderte tidligere i år,sammen med Canon 450D . Jeg endte dog opp med 30D siden MPX kjørte tidenes tilbud på det inkl objektiv. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Gratulerer med nytt kamera! (Men tror du kunne ha postet dette i en eksisterende tråd, siden du ikke stiller ikke spørsmål eller åpner for diskusjon.) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nikon SB-400 er ikke ett alternativ som blits til ett D80 IMHO.. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 SB-400 er ikke ment å erstatte storebrødrene. Til sitt bruk er den veldig kjekk da den er liten å ta med seg "just in case", men stor/høy nok til at objektivet ikke lager skygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå