Gå til innhold

programmere 3d spill

Anbefalte innlegg

hei hei... lurer du på noe som og programmere spill eller noe så bare spør meg!!!! jeg har programmert i 3 ÅR

har laget masse spill :p ..vis du vil ha koder til og lage 3d spill så kan jeg sende deg det i Epost :yes:

og jeg har MASSE programmer dere kan bruke til 3D spill laging :thumbup:

HILSEN FREAK12

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Berre meg, eller høyrest det for godt ut til å vere sant?

Men uansett, viss du ikkje køddar, så er du sikkert flink du, ja.

Kva spel har du laga?

ok og lage et spill :) gå på www.google.no og søk på Nett søk " download blender "

ok.... da du opner blender er det 2 boxer !!!!! den ene er en BOX som det er *txt* i og en der blender er !!!!!!

la oss si du skal lage en mann som går i lufta!!!!!!! ta trykker du pad og tegner en mann.. ok

trykk på den mannen du har laget og lag bilde får bilde! så går du til *txt* filen og skriver Walk_man=Walk_speed=5

da har du en mann som går i lufta :)

Lenke til kommentar

Kva spel har du laga?

jeg har laget en del 3d skyte spill... som "escape From Big Blue" "big blue" da mener jeg politi det spille lagde jeg i 2007

har også laget en del retro av SUPER MARIO fra nintendo 64 det var moro det :dribble:

NB... det ligger på NETTE :thumbup:

Lenke til kommentar
du tenker på freak12 med 12 i seg. :D

Jeg er skarp, ser du.

Så .. hva lager du disse spillene i da? Jeg mener spill, ikke animasjoner som du feilaktig kaller spill.

ok nå har du masse og lese bare se hehe .. ser deg i morgen :) ps ikke ta sånn av da :) rolig :D

c++, 3dMAX ,c#, 3D studio , 3d-rendrer , php, ,C, ,OpenGL,XNA, ,game maker,

Disse :) hvis du ikke VIL tro meg så :p jeg er ikke alene med spill laginga da vi er nesten et lite firma :p

jeg og 4 Venner

men viss du har noen tips til oss så skader ikke det assa, sier ikke at jeg er BEST sier bare at jeg er god på dette

:D og er dyktig :) vi øver oss på et nytt program nå DA . vi skal se om det funker :)

du er sikkert god på dette du også :) * TROR JEG DA * :D

Endret av freak12
Lenke til kommentar
Siden du sier du er god på dette så kan du vel vise oss noe du / "firmaet" ditt har laget? Og da mener jeg spill, selvfølgelig, det er jo det dere er mestere på.

hehe.. vi har ikke firma NAVN!!!!! men en gruppe med OSLO gutter som liker og LAGE spill :)

du er HELT sikkert en dyktigere spill lager en meg Da! :)

jeg sier bare at jeg kan hjelpe nybegynnere MED problemer!!!! :D

Lenke til kommentar

Kva spel har du laga?

ok og lage et spill :) gå på www.google.no og søk på Nett søk " download blender "

ok.... da du opner blender er det 2 boxer !!!!! den ene er en BOX som det er *txt* i og en der blender er !!!!!!

la oss si du skal lage en mann som går i lufta!!!!!!! ta trykker du pad og tegner en mann.. ok

trykk på den mannen du har laget og lag bilde får bilde! så går du til *txt* filen og skriver Walk_man=Walk_speed=5

da har du en mann som går i lufta :)

Wow, var det du som laget Crysis? Med andre ord er det ikke så syke programmerings-skills du viser frem her :p

Lenke til kommentar
Nei, frå spøk til revolvar, det hadde vore dritkult å sett noko de har laga.

Helt enig, en demo (trenger ikke å være noe vi kan prøve, nok med en videosnutt) hadde gjort seg :)

...

Var litt borte.. hehe så på hotel cæsar :) vil dere se en liten video med spillene jeg har laget :) ??

ok må bare spille inn med **underregistered hypercam 2** kan ta litt TID assa :cool:

Lenke til kommentar
du tenker på freak12 med 12 i seg. :D

Jeg er skarp, ser du.

Så .. hva lager du disse spillene i da? Jeg mener spill, ikke animasjoner som du feilaktig kaller spill.

skarp. hehe jeg er ikke 12 men.. viss jeg var 12 ville verden gått under :p siden jeg kan kjøpe sprit

tenk hvis 12åringer skulle kjøpe sprit a .. du er ikke skarp :)

nesten jeg er 24 ikke så ille da hææ :) 12 år feil :) men ønsker jeg hadde vert 12 så TUSEN TAKK :)

Lenke til kommentar

Dette var jo en litt spesiell tråd? Folk som oss har vel strengt tatt ikke tid til å drive å leke support for random folk på forum vel?

Jeg vet i alle fall at jeg ville jobbet på ett av de 4 prosjektene jeg sjonglerer med nå i stedet for å lage en slik tråd på et forum.

Kanskje du bare er en filantrop?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...