Poldi Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hei der ute... Lurer på om noen har prøvet Schmaili (http://www.dinside.no/php/art.php?id=85812 ) og fått det til å fungere i Outlook Express Norsk ??????? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hvis du leser artikkelen nøye, så ser du at dem sier at programmet fungerer på outlook express uansett språk :wink: Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Hvis du leser artikkelen nøye, så ser du at dem sier at programmet fungerer på outlook express uansett språk :wink: Ja , men eg får ikkje programmet til å funke. Få ikkje opp noen smileys , bare uforstålig tekst når eg klikker på ein smileys Får fram smileys her på HW sitt forum Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Er det virkelig INGEN som har prøvet dette programmet.............. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Du får da tydigvis til smileys her ... men uansett, les help fil eller no help greier på hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
TurboJugend 2 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Er det virkelig INGEN som har prøvet dette programmet.............. Fant du løsnig på problemet...? Jeg har samme problem.... Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Er det virkelig INGEN som har prøvet dette programmet.............. Fant du løsnig på problemet...? Jeg har samme problem.... Nei . eg gjorde ikke det................. Lenke til kommentar
TurboJugend 2 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Er det virkelig INGEN som har prøvet dette programmet.............. Fant du løsnig på problemet...? Jeg har samme problem.... Nei . eg gjorde ikke det................. Har nettopp funnet det ut...... Under Settings - Insert Picture - foandres til "%ib" og save.... - change to html - forandres til "%oh" og save... Funket for meg ivertfall.... Lykke til..... Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Er det virkelig INGEN som har prøvet dette programmet.............. Fant du løsnig på problemet...? Jeg har samme problem.... Nei . eg gjorde ikke det................. Har nettopp funnet det ut...... Under Settings - Insert Picture - foandres til "%ib" og save.... - change to html - forandres til "%oh" og save... Funket for meg ivertfall.... Lykke til..... Du har PM............ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå