Rusma Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei, Hvor kan jeg finne offisielle (fritt (lovlig) nedlastbare) microsoft xp professional 32bits cd-"bilder". Da mener jeg .iso eller liknende. jeg har alt annet, så det er det eneste jeg trenger ;-) setter pris på om noen kunne skrive direktelink eller noe. Takk så mye. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Så vidt meg bekjent, så finnes dette kun på universitet (o.l) som har avtale med Microsoft. Lenke til kommentar
Rusma Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Jeg vet ikke om det funker like bra å bruke prøve-cd (trial). hvor finner jeg isåfall det? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Du finner ikke det heller, dessverre. Trail-versjoner av Windows XP har meg bekjent aldri eksistert Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 har du msdn konto kan du logge deg på der og laste ned direkte fra ms Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ikke at jeg skal hinte til noe, men du kan jo bare gjøre sånn du vet. Det sparer deg mest sannsynlig for mye tid. Jeg vil si at det slettes ikke er ulovlig å laste ned en CD man eier. Du bruker jo din kode, sant? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jo det er ulovlig. Har vært en del diskusjoner omkring dette og konlkusjonen ble at det var ulovlig. Stillte selv dette spørsmålet en gang. Da gjalt det et spill jeg hadde kjøpt og allerede betalt for (Visa-handel ftw) men det drøyde med posten. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Uansett om det skulle vær ulovlig etter loven så så lenge du vet med deg sjøl at du har kjøpt og betalt for det og har tenkt til og bruke din egen kode så.......ville ihverfall ikke jeg brydd meg. Så lenge man ikke får masse dritt med på "kjøpet" da, som vel er en liten risiko kanskje, ville jeg tro. Endret 6. april 2008 av AllColer Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Uansett hva dere sier, jeg er enig med AllColer. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 *** Det er med meget stor sannsynlighet piratvare som ønskes. Diskusjonen settes under tvil, og stenges jfr retningslinjene. Har trådstarter gyldig lisens, skal dette taes opp med microsoft. *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg