hamtidamti Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 ja haR JEG instalert xp sånn halvveis har skrivi inn produktkode og sånt med så starter den på nytt og skal den begynne instalere igjen så booter den igjen igjen og igjen. men noen ganger kommer det sånn - oppe i siden på skjermen helt til må restarte. og det en annen feil melding om at du har for lite virultelt minne? så ikke hva prob er jeg???? Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Her må du komme med litt mer informasjonen om pc-en. Er det en ny maskin? Har den nok RAM til å drive XP? Innlegget ditt er noe vanskelig å lese. Bruk litte granne mer tid når du skriver. Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 har 2gb pc6400 den er helt ny og sånt intel 2 duo e6750 ocz 2gb gigabyte ga-p35-ds3l gainward 9600gt wd 500gb sata2 cheiftech 560watt Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg vil tro det enten er noe som er for varmt (cpu, chipset) eller RAM som er ødelagt. Hvordan er det med temp. på cpu og chipset? Dersom cpu er over 90c eller chipset er over 70c kan det gjøre maskinen ustabil. Vanlig temp på en intel c2d er mellom 30-60 grader ved romtemp. Prøv med minimum av komponenter... Du kan teste RAM vha. memtest86 (boot cd som du finner på internet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå