Gå til innhold

DJ Stalin - Derek Jerome Stalin

Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men neida, DJ Stalin er nok ikke for alle. True underground :cool:

Det stemmer nok.

Et overraskende variert album med tilsvarende overraskende høy standard til DJ Stalin å være. Store sjangersprang, live instrumentering osv. Et langt skritt framover fra tidligere skiver.

Jeg gir det tre Onkel Skruer.

portal_400489.gifportal_400489.gifportal_400489.gif

Endret av Thendrup
Lenke til kommentar
Det stemmer nok.

Et overraskende variert album med tilsvarende overraskende høy standard til DJ Stalin å være. Store sjangersprang, live instrumentering osv. Et langt skritt framover fra tidligere skiver.

Jeg gir det tre Onkel Skruer.

Det med større fokus på live instrumentering er et riktig steg for DJ Stalin, føler jeg, selv om det ikke er helt nytt. På Mecalinereous Tebe ble det visstnok brukt en ekte bassgitar i en av låtene.

Blir det mulighet for signerte t-skjorter eller lignende i fremtiden?

Hehe, det kan man nok få til :D

Herlig avansert og variert musikk. Earth Trembles og The Empty Set var begge herlige :D

Det blir nok DJ glad for å høre. Han har å komme seg til denne tråden og kommentere snart...

Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg liker denne utgivelsen, i motsetning til de tidligere utgivelsene.

Tar for meg sang for sang.

Big Chris: Denne var meget bra, likte godt den distorted gittarriff samplene og de kvinnelige vokal samplene. Stright from the ass to the mouth :!: 5/5

Shigella: Gjennomgående ganske bra men kan bli litt "Over the top" med den "lyden". 2/5

Earth trembles: Likte mars-takten her, litt sånn ambient følelse av dette. 3/5

Zmni Dentro: Veldig kul gjennomgående beat, skikkelig maskingevær og kanon aktig, litt mot ambient denne også. 4/5

Give smoke some: Hva skjedde her :hmm: . Skikkelig oldschool dj-ing, likte denne, med en ironisk vri der det blir harselert med mer moderne utgaver ;) 3/5

Saippuakivikauppias: Ok sang, litt kult at den snur og spiller tilbake baklengs på midten. 3/5

The Return of Amadeus: Ok sang, bra theme med den orgel sounden. 3/5

Shock: Denne var litt tammere for min del. 1/5

Narazus: Må vel ha med en fanfare. 2/5

The empty set: Skikkelig dyster, dette er vel ganske så ambient, likte denne. 4/5

Ble bare med korte kommentarer her men, dette går i riktig retning. Totalt: 3/5

Vet ikke helt hvor jeg vil plassere dette sjangermessig, men det må bli noe som Industrial Ambient-War.

Endret av rufs
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
  • 2 uker senere...

Javisst!

Albumet «Matriarch» kom ut i fjor, og er blant annet på Spotify:

http://open.spotify....O0oIQPQtT4yhWjp

Forumtråd om dette her: http://www.diskusjon...owtopic=1339572

I tillegg ble det kunngjort et nytt album i dag på Ixatla.com:

Our biggest star and diva (in tough and bitter competition with Smoke Weed Touch on the latter), the cocksucking mother of God himself, DJ Stalin, has been so kind so share with us his endless wisdom in the last 11 years. And by the way, he has revealed a new album titled «Removal». The new album is part industrial, part breakcore and part power ballad, and is due some time this summer. DJ likes to keep things shrouded in mystery.

DJ himself has the following to say: “As with all my genuine masterpieces, «Removal» is a sonic dropkick in your face. It’s unpolished, unfinished, rude, coarse and abrasive. And a lot of fun. From Hungarian killer tunes and big band swing with scat singing owls, to African chanting and Aaron Carter squealing. It’s bound to be a great underground hit this summer.”

removal.jpg

Tracklist on «Removal»:

01 Epic Intro

02 Sztekeléng

03 Surround Haptics

04 The Coolest Show in Town

05 Machine Hog

06 African

07 Fastfood

08 Chinese Niggarette

09 Gunn-Anita (Hansen)

10 Crush

11 Celine Dion

12 Removal

13 Epic Outro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...