Cuneax Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) DJ Stalin - Derek Jerome Stalin Artist: DJ Stalin Tittel: Derek Jerome Stalin Type: Album Varighet: 30:01 Sjanger: Industrial Filtype: MP3 Last ned hele albumet HER (eller ved nød her) eller velg hver enkelt låt nedenfor. Dette albumet er også å få tak i på last.fm Big Chris Shigella Earth Trembles Zmni Dentro Give Smoke Some Saippuakivikauppias The Return of Amadeus Shock Narazus The Empty Set DJ Stalin er tilbake! Etter at 2006s oppblomstring av DJs arbeid gjennom IV, samlealbumet Zuki - The Least Worst Hits of DJ Stalin og konseptalbumet DJ Stalin goes noise, var det stille rundt vår helt. Det gikk rykter om at noisealbumet var første del av en planlagt konsepttrilogi hvor DJ utforsket tre spesifikke sjangre, hvorav klassisk og disco var de gjenværende delene. Men det kom intet nytt fra østfronten, og fansen begynne å spekulere. For omtrent én måned siden avfeide DJ alle ryktene om sammenbrudd og tilbaketrekking ved å annonsere et nytt album, Derek Jerome Stalin. Som tittelen antyder, er dette en mer personlig plate enn tidligere. DJ har lagt seg på en mer industrial linje enn tidligere, og albumet kommer nok til å by på en overraskelse eller to for den trofaste fansen. Som man så fint sier det: Bon voyage! Omslag i full størrelse: Endret 4. april 2008 av cun Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Endelig. Det blir spennende å se hva DJ har funnet på denne gangen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Her er noen promobilder som har blitt sendt ut: Endret 4. april 2008 av cun Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg laster selvfølgelig ned. DJ Stalin <3 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Godt. Husk å komme med tilbakemeldinger folkens! :--) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Får vel anmelde dette albumet etter hvert jeg også, i tradisjon tro Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Dette albumet er annerledes i forhold til forgjengerne. Mye bedre teknikk og kvalitet. Spesielt at ingen faktisk har kommentert det ennå. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har aldri hørt om fyren, men sjekker nå ut dette albumet takket være deg cun Fin tråd. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Hyggelig I kveld er det releaseparty på Det Lune Rede. Det kommer antakelig bilder i morgen eller seinere. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Reason = Må sjekkes ut. Hvem er denne DJen? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ikke helt min smak, men det hele virket veldig profesjonelt laget. Jeg ville i hvert fall sendt ut en liten smakebit til diverse labels. Hvem står egentlig bak dette meget spesielle bråket? Deg, cun? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Reason = Må sjekkes ut. Hvem er denne DJen? Dette er DJ Stalin: Kontroversiell figur som det ikke vites mye om i musikkmessig sammenheng. Kun en frontfigur? Et musikalsk geni? Hehe... Ikke helt min smak, men det hele virket veldig profesjonelt laget. Jeg ville i hvert fall sendt ut en liten smakebit til diverse labels. Hvem står egentlig bak dette meget spesielle bråket? Deg, cun? Musikken er gitt ut under DJ Stalins navn Kult at det ikke var et "HELT FORJÆVLIG!"-type svar. De tidligere albumene fortjente det nok, men allikevel ^^ DJ Stalin er underground, så det blir nok ingen initiativ fra hans side for å få til noe mer. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har nå endelig fått hørt igjennom hele albumet, og jeg må vel si at dette er det beste fra Stalin så langt. I like Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Så sant som det er sagt. Her er noen få bilder fra releasepartyet: DJ Stalin utenfor Det Lune Rede. Smoke, DJ og Big Chris. DJ annonserer albumet, til ellevill jubel nedenfra. Fansen som hadde samlet seg utenfor huset kunne knapt styre sin begeistring. DJ på vei hjem med flybussen dagen derpå. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hørt litt på det nå, og dette var egentlig langt i fra min stil .. det virker veldig bra laget og gjennomført, da. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Skulle ønske jeg var på den slippfesten. Tok dere tid til autografer eller var det for crowded? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Hørt litt på det nå, og dette var egentlig langt i fra min stil .. det virker veldig bra laget og gjennomført, da. Ja, DJ har tatt seg sammen siden sist. Skulle ønske jeg var på den slippfesten. Tok dere tid til autografer eller var det for crowded? Jeg tror vi glemte det blant all alkoholen ^^ Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) "Det var synd at jeg ikke kunne komme på releasepartyet" Endret 9. april 2008 av Veronica Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Strengt tatt ikke helt min musikksmak. Så takk for anbefalingen men nei takk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Det er litt forskjellig med stiler på albumet, har du hørt alt? :----) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå