Gå til innhold

DJ Stalin - Derek Jerome Stalin

Cuneax

Anbefalte innlegg

DJ Stalin - Derek Jerome Stalin

folder2.png

Artist: DJ Stalin

Tittel: Derek Jerome Stalin

Type: Album

Varighet: 30:01

Sjanger: Industrial

Filtype: MP3

Last ned hele albumet HER (eller ved nød her) eller velg hver enkelt låt nedenfor. Dette albumet er også å få tak i på last.fm

1. Big Chris
  2. Shigella
  3. Earth Trembles
  4. Zmni Dentro
  5. Give Smoke Some
  6. Saippuakivikauppias
  7. The Return of Amadeus
  8. Shock
  9. Narazus
  10. The Empty Set

DJ Stalin er tilbake! Etter at 2006s oppblomstring av DJs arbeid gjennom IV, samlealbumet Zuki - The Least Worst Hits of DJ Stalin og konseptalbumet DJ Stalin goes noise, var det stille rundt vår helt. Det gikk rykter om at noisealbumet var første del av en planlagt konsepttrilogi hvor DJ utforsket tre spesifikke sjangre, hvorav klassisk og disco var de gjenværende delene. Men det kom intet nytt fra østfronten, og fansen begynne å spekulere. For omtrent én måned siden avfeide DJ alle ryktene om sammenbrudd og tilbaketrekking ved å annonsere et nytt album, Derek Jerome Stalin. Som tittelen antyder, er dette en mer personlig plate enn tidligere. DJ har lagt seg på en mer industrial linje enn tidligere, og albumet kommer nok til å by på en overraskelse eller to for den trofaste fansen. Som man så fint sier det: Bon voyage!

Omslag i full størrelse:

folder.png

back.png

Endret av cun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reason = Må sjekkes ut. Hvem er denne DJen?

Dette er DJ Stalin:

Promo01.jpg

Kontroversiell figur som det ikke vites mye om i musikkmessig sammenheng. Kun en frontfigur? Et musikalsk geni? Hehe...

Ikke helt min smak, men det hele virket veldig profesjonelt laget. Jeg ville i hvert fall sendt ut en liten smakebit til diverse labels. :) Hvem står egentlig bak dette meget spesielle bråket? Deg, cun?

Musikken er gitt ut under DJ Stalins navn ;)

Kult at det ikke var et "HELT FORJÆVLIG!"-type svar. De tidligere albumene fortjente det nok, men allikevel ^^

DJ Stalin er underground, så det blir nok ingen initiativ fra hans side for å få til noe mer.

Lenke til kommentar

Så sant som det er sagt. Her er noen få bilder fra releasepartyet:

Release05.jpg

DJ Stalin utenfor Det Lune Rede.

Release04.jpg

Smoke, DJ og Big Chris.

Release03.jpg

DJ annonserer albumet, til ellevill jubel nedenfra.

Release02.jpg

Fansen som hadde samlet seg utenfor huset kunne knapt styre sin begeistring.

Release01.jpg

DJ på vei hjem med flybussen dagen derpå.

Lenke til kommentar
Hørt litt på det nå, og dette var egentlig langt i fra min stil .. det virker veldig bra laget og gjennomført, da. :)

Ja, DJ har tatt seg sammen siden sist.

Skulle ønske jeg var på den slippfesten. Tok dere tid til autografer eller var det for crowded?

Jeg tror vi glemte det blant all alkoholen ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...