DaEarl Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Da er feilen funnet. Det er så flaut at jeg nesten ikke tør og si det. Hadde ikke koblet til strøm til prosessoren . Sån går det når det er for lenge mellom hver gang man bygger. Har stort sett bare bygd amd før og 7 år siden jeg bygde sist. Viste ikke at man trengte egen strøm kabel til den. Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Da er feilen funnet. Det er så flaut at jeg nesten ikke tør og si det. Hadde ikke koblet til strøm til prosessoren . Sån går det når det er for lenge mellom hver gang man bygger. Har stort sett bare bygd amd før og 7 år siden jeg bygde sist. Viste ikke at man trengte egen strøm kabel til den. Ha ha ha, typisk :!: . Strømkabel til prosessor, er det en sånn 4-pins? Den tror jeg jeg har plugget i ja, så da er jeg ikke like heldig som deg Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har funnet løsningen, men det gjelder sikkert ikke for alle. Fikk svar fra Multicom at HK mitt ikke støtter de nye E8xxx prosessorene fra Intel, før jeg har oppdatert bios. Skal levere HK til Datakjeden her i byen, og de skal oppdatere for meg, da jeg ikke har noen andre CPU'er å flashe bios med. Så dere andre som ennå ikke har funnet ut hvorfor dere ikke får liv i maskinen, undersøk om HK støtter 45nm-cpu'er. Lenke til kommentar
labjo Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg fant ut at prosessoren var gåen -.- da må jeg sende inn den og vente et pr uer til -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå