toofan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei Jeg fikk simkortet mitt fra MTU aktivert for en uke siden. Jeg får fortsatt ikke sende sms eller ta imot sms. Det gjelder også samtaler inn og ut fra/til telenor-nett samt en del 5-sifret nr. Jeg kontaktet kundeservice på fredagen. Da var til og med kundeservicen dems nede. Helgen hadde de ingen kundeservice. (dette til tross for at de var klar over nettverksproblemene sine). etter mange forsøk, fikk jeg kontakt med kundeservice på mandag. det viste seg at sms sentral nr som er lagret i simkortet dems er helt feil (utenlandsk nr som starter med +31..) og vedkommende ba meg å skrive inn det riktige sms sentral nr. det ble gjort men fortsatt ingen lykke. Jeg får rare meldinger på engelsk om at message has been deleted because of unknown reason. jeg prøvde å ringe tilbake til det gamle mobil operatøren får å bytte tilbake, men dette var selfølgelig ikke mulig heller. Nummerer er ikke i bruk fikk jeg høre!! Så jeg måtte bruke hjemmetlf får å fullføre det. Det er rett og slett løgn at MTU har bra mobil dekning. selv her i oslo er det mange steder det er få eller ingen prikker. f. eks. områder i rikshospitalet. Nå venter jeg bare på simkort fra det gamle mobilopratøren og jeg fraråder samtlige til å bli MTU kunde. de er det mest useriøse selskapet jeg har vært bort i noen gang. Har laget facebook gruppe for dere som sliter med MTU: der er bare å joine: http://www.facebook.com/group.php?gid=7893904994 Lenke til kommentar
2new Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kjempe bra Toofan !! Hvis du hadde lest litt på forumet her før du poster, så er alt dette du kommer med kjente problemer. Dette har også MTU skrevet i mail til alle sine kunder. Kundeservice: Hvorfor skal dem ha oppe på kundservice i helgen, selv om de har tekniske problemer ? Sånn at kundene kan forstyrre dem, så de ikke får jobbet med å løse problemene ?? Dekning: Hvor står det at de har bra dekning ? De har åpnet nettet i Oslo, men at det er ferdig utbygd kan ikke jeg lese noe sted. Sett mobilen manuelt til Telenor, og du har alltid "bra" dekning. SMS: Dette stod det i mailen fra MTU: "Dette er imidlertid noe vi løser raskt, og feilen skal være rettet innen søndag 6. april." Du ringer "gratis", er det ikke bare å ringe ?? La andre ringe deg og legg på, så ringer du dem opp "gratis" ?? Hadde alle vært som deg, så hadde vi hatt statseide Televerket som levert mobil-tjenester, og da kunne vi ringe for kr. 12,- i minuttet og sendt sms til kr. 5,- Det hadde vært fint ?? Alle de "store" leverandørene unntatt Telenor har vært små engang.....MTU STÅ PÅ !!! Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg synes det blir flaut å opprette facebook-grupper. Finn deg en hobby, slutt å klag. Makan til sutring. Forøvrig er det ikke kundeservice som jobber med det tekniske. Så kunderservice kunne gjerne vært åpent døgnet rundt. Endret 4. april 2008 av Moondawg Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kundeservice 24-7 hadde gitt de en utgiftspost som forbrukerne hadde måtte betalt. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er du misfornøyd send en epost til firmaet det gjelder og skriv ned hva du mener. Og blir det ikke bedre, meld deg ut og finn en annen operatør. Vi har veldig mange og velge mellom nå. Lenke til kommentar
toofan Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) lol! nå får jeg tilgang til MTU nett engang! loL!! det blir bare bedre og bedre jeg får melding: sim card registration failed.! Lurer på om noen i MTU mislikte facebook gruppen min Endret 4. april 2008 av toofan Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kundeservice 24-7 hadde gitt de en utgiftspost som forbrukerne hadde måtte betalt. Det er sant. Trådstarter. Mener dette på generell basis. Jeg tror ikke MTU tar seg bryet og engang merke seg posten din. Vil du bli tatt seriøst, skriv en saklig mail til selskapet. Fungerer ikke dette, bytt selskap - som en annen påpekte. Jeg kan ikke skjønne hvordan klaging og sutring i et et forum har noe for seg. Ja, MTU har problemer. I det store og hele, hva betyr egentlig det? Dersom det er MTU du klager over, tror jeg du har det ganske greit. (Og nei, jeg jobber ikke for MTU. Bruker heller ikke operatøren. Men jeg blir oppgitt over folk som deg som fortsetter å klage over et problem som er i ferd med å bli løst) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Huff, en Facebook-gruppe skremmer sikkert MTU. Som alle andre råder til, kontakt kundeservice via mail eller telefon eller skift til en annen operatør om du er misfornøyd. Det du påpeker er ikke nytt, Amobil har hatt flere artikler om disse problemene og MTU har sendt ut epost til alle kunder med beklagelse. Lenke til kommentar
toofan Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Huff, en Facebook-gruppe skremmer sikkert MTU. Som alle andre råder til, kontakt kundeservice via mail eller telefon eller skift til en annen operatør om du er misfornøyd. Det du påpeker er ikke nytt, Amobil har hatt flere artikler om disse problemene og MTU har sendt ut epost til alle kunder med beklagelse. jeg har jo kontaktet kudneservice og sendt mail. til ingen nytte. Kundeservice sier hver gang at problemet blir fikset i løpet av dagen! Endret 5. april 2008 av toofan Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 jeg har jo kontaktet kudneservice og sendt mail. til ingen nytte. Kundeservice sier hver gang at problemet blir fikset i løpet av dagen! Siste beskjed fra MTU som bl.a. står i eposten de sendte er at problemet med sms skal være løst innen 6. april (i morgen, søndag). Sier de at det skal bli fikset i løpet av dagen når du kontakte kundeservice, eller at det er forventet rettetid i løpet av dagen? For vanligvis med driftsfeil er forventet rettetid, og ikke en bastant rettetid så det er dårlig av MTU sin kundeservice om de lover ting bastant som ikke blir overholdt. Lenke til kommentar
toofan Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 jeg har jo kontaktet kudneservice og sendt mail. til ingen nytte. Kundeservice sier hver gang at problemet blir fikset i løpet av dagen! Siste beskjed fra MTU som bl.a. står i eposten de sendte er at problemet med sms skal være løst innen 6. april (i morgen, søndag). Sier de at det skal bli fikset i løpet av dagen når du kontakte kundeservice, eller at det er forventet rettetid i løpet av dagen? For vanligvis med driftsfeil er forventet rettetid, og ikke en bastant rettetid så det er dårlig av MTU sin kundeservice om de lover ting bastant som ikke blir overholdt. Vi får håpe det blir fikset imorgen da. Som sagt, er det ikke bare sms problemer hos meg. jeg får faktisk ikke ringt ut til en del nr heller. kan nå sende sms til netcom-nett, men kan ikke sende til telenor nett eller ta imot fra noen nett Lenke til kommentar
toofan Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Siste beskjed fra MTU som bl.a. står i eposten de sendte er at problemet med sms skal være løst innen 6. april (i morgen, søndag). Har fortsatt samme sms og anrops problemer. Og har ikke motatt noen mail fra MTU om at de ikke har klart å fikse problemet. det viser jo hvor amatøre de er. Lenke til kommentar
toofan Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Kundeservice: Hvorfor skal dem ha oppe på kundservice i helgen, selv om de har tekniske problemer ? Sånn at kundene kan forstyrre dem, så de ikke får jobbet med å løse problemene ?? du har selvfølgelig rett. Kundene fikk sim kortet aktivert på fredag, kundeservice var nede fredag og da skjønner jeg at de kan bare driter i kunder uten mobil hele helgen i tillegg. Det er jo ikke kunede som er viktigst da. Dekning: Hvor står det at de har bra dekning ? De har åpnet nettet i Oslo, men at det er ferdig utbygd kan ikke jeg lese noe sted. Sett mobilen manuelt til Telenor, og du har alltid "bra" dekning. Det sto faktisk på hovedsiden dems at MTU hadde Norges Beste Dekning. Men de har tydligvis skjønt at folk er ikke blinde og dumme, så de har fjernet det. SMS: Dette stod det i mailen fra MTU: "Dette er imidlertid noe vi løser raskt, og feilen skal være rettet innen søndag 6. april." Du ringer "gratis", er det ikke bare å ringe ?? La andre ringe deg og legg på, så ringer du dem opp "gratis" ?? for det første, er idag 7. april og problemene er ikke løst. for 2. SÅ MÅ DU VÆRE LITT BLIND. HVORDAN KAN JEG RINGE NOEN GRATIS NÅR JEG IKKE FÅR RINGT UT??? les innleggene mine fullstending før du svarer! Hadde alle vært som deg, så hadde vi hatt statseide Televerket som levert mobil-tjenester, og da kunne vi ringe for kr. 12,- i minuttet og sendt sms til kr. 5,-Det hadde vært fint ?? Hadde alle vært som meg, ville useriøse, gutterom-bedrifter som MTU ikke fått spillerom i markedet for å ta imot betaling for tjenester de ikke kan levere. Det gamle mobiloperatøren jeg hadde, OneCall, klarte seg helt fint og eneste grunnen jeg byttet til MTU var at for de lovet 142 sms istdeen for 120. og 10 minutter mer gratis samtale. Jeg har all rett til å være pissed off på MTU's elendige tjenester og advare folk mot det. Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg har all rett til å være pissed off på MTU's elendige tjenester og advare folk mot det. Du har all grunn til å være missfornøyd. MTU virker som et MEGET ueriøst selskap. Jeg har virkelig problemer med firma som ikke holder det de lover. Endret 7. april 2008 av anselmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå