Polsemannen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei, i det siste har jeg begynt og dra ganske mye på Bingo, og alle sier det er bare gamle folk der, men har truffet masse unge og deilige partnere der, noen andre som har truffet noen på steder man tror man ikke har noen mulighet og finne noen? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Man har mulighet til å treffe folk over ALT! Kan sikkert møte din nye supermodell-kjæreste på et gamlehjem for den slags skyld. Lenke til kommentar
Polsemannen Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Sant nok.....men et så stort volum da.... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Unge og deilige partnere på bingo? Javel... Hvilken bingo er dette? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Du treffer alltid de du har mest lyst å treffe der du minst venter det Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sant nok! Mange fine babes som feks. jobber på McDonalds, men man går jo liksom ikke der for å date og se på damer?! Lenke til kommentar
Polsemannen Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Unge og deilige partnere på bingo? Javel... Hvilken bingo er dette? Grønland Bingo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Når skal du gi deg med trollinga di Polsemannen? Var det på Bingo du traff han kameraten til faren din du styra med eller var det der du traff alle de fem seksualpartnerne du hadde i løpet av et døgn? Lenke til kommentar
Polsemannen Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Når skal du gi deg med trollinga di Polsemannen? Var det på Bingo du traff han kameraten til faren din du styra med eller var det der du traff alle de fem seksualpartnerne du hadde i løpet av et døgn? Fordi jeg ikke har vært her inne før, og har et høyt volum av innlegg driver jeg bare med troll og tull, har jeg ikke samme rettigheter som andre til innlegg, eller er det en grense pr dag??? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Som du ser her så er det ikke noen grense per dag, men du virker bare veldig useriøs i postinga di. Lenke til kommentar
Polsemannen Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Som du ser her så er det ikke noen grense per dag, men du virker bare veldig useriøs i postinga di. Noen liker og diskutere fotball, noen religion, noen PC spill, jeg sex og samliv, kanskje jeg er usikker og sex addicted ja, men sånn er nå det. Kanskje det virker useriøst fordi rettskriving ikke er min sterke side...... Endret 4. april 2008 av Polsemannen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Unge og deilige partnere på bingo? Javel... Hvilken bingo er dette? Grønland Bingo I Oslo? Der kan det vel ikke være mange Norske mennesker... Du liker sjokolademus eller? Endret 4. april 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Polsemannen Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Unge og deilige partnere på bingo? Javel... Hvilken bingo er dette? Grønland Bingo I Oslo? Der kan det vel ikke være mange Norske mennesker... Du liker sjokolademus eller? Sjokolademus er godt det.....sjokkolademann også Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvilket kjønn er du egentlig? oO Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ååhhh, jeg får vondt i hodet. Støtter L4r5! Kan vi ikke ha IQ test for å joine forumet. alle under 50 får ikke være med! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Dette ser ut til å kunne bli en sånn koscheli Lørdagstråd for oss litt humørsyke. Skal ikke tippe hvor lenge nyskapningen får leve ... !? Så til saken! Jeg har ikke bare et lite problem med å fatte at bingohaller er fremtidens sjekkearena. Men ser du det blir vel et spørsmål om personlig smak!? Selv har jeg bare observert hva som kommer krabbende ut av disse hallene, og hvis det jeg har sett kan være gjengs for andre, så må man nesten ha et aldri så lite dødsønske for å klare og se for seg noen slags nytte i de hyggedyra. Peace out! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvilket kjønn er du egentlig? oO Tror ikke han vet det selv engang! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Tror ikke han vet det selv engang! Vi vet ikke om den er en han, tidligere poster jeg har lest fra denne personen har gitt meg forskjellig inntrykk. Lenke til kommentar
Polsemannen Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Jeg er en Bifil Mann, er det et problem, om noen ikke ser Bingohallene som et marked, vil det bare si mere kjøtt på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå