Zattaxu Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Er det noen som vet hvor man kan få tak i en skrifttype, som er lik det gamle skrivemaskiner skrev? (Og ikke en link til et sted med 1000-vis av fonts, men selve den ene fonten, som er lik den gamle skrivemaskiner skrev...) Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Fonten jeg tror du leter etter heter Gete. Søk litt på nett, så finner du den nok. Evt. gi meg beskjed hvis du ikke finner den... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 hehe eller Gete 2 funker fint:) skal du forfalske førerkort nå? [minnet meg om Gule Sider reklame:] *Har de en skrive maskin med kule og pen lager fra 1942?* Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Takker... (og nei, skal ikke forfalske noe, bare skrive noe "gammeldags") Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 hehe eller Gete 2 funker fint:) *Har de en skrive maskin med kule og pen lager fra 1942?* "...med kulehode og RETTETAST!" Alvorlig talt. Hvor er Verden på vei når folk kan finne på å glemme slikt. Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Har lett en god stund, men fant ikke gete fonten.... Det vil si, jeg fant fonten, men ikke som truetype, så jeg fikk ikke installert den.. noen som vet hvor den finnes, evt. har noen ideer? fant noen andre som lignet, men ingen som var helt lik, den man får på skrivemaskin... Takker igjen for svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå