Gå til innhold

Selge SE S500i - pris?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal selge min SE S500i, kjøpt nå i januar, og bundet til Telnor ut året.

Har tenkt å selge den med minnekort + alt annet fra pakken (usbkabel, lader og ubrukte øreplugger). Har sett MPX selger denne som B-vare til 1600, hva kan jeg da forvente å kunne ta for denne telefonen? (Selvsagt var den ikke der nå, når jeg skulle linke)

Ingen skader, riper eller problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi selger denne ny, uten operatørlås for 1990,-

Ser de ligger på alt fra 1000-1500 på finn.no Tipper du får noe mellom der om den er i grei stand., og ikke er fuktskadet som denne fyren fra finn.no som selger sin S500i

:p

Jeg selger min Sony Ericsson gul, S500i da jeg har fått ny mobil og ikke gidder ta meg tid til å sende denne inn på service. Mobilen er pent og lite brukt,men fått litt fuktskade og kan brukes til alt bortsett fra å ringe og motta anrop.

Skjedd nå nylig og kvittering følger med. (kjøpt 20.09.07)

Mest sannsynlig får du dekket denne type service på garantien.

Veldig enkel og fin mobil.

Pris 1.100,-

En som selger en telefon som har fått "litt fuktskade" bruket til ALT untatt det å ringe! WUHU!

"Mest sannsynlig får du dekket denne type service på garantien."

- Nei. Ikke når den har fått "litt fuktskade".

hoho .. hadde ikke kjøpt den nei. :tease:

Endret av jadz
Lenke til kommentar
Vi selger denne ny, uten operatørlås for 1990,-

Ser de ligger på alt fra 1000-1500 på finn.no Tipper du får noe mellom der om den er i grei stand., og ikke er fuktskadet som denne fyren fra finn.no

:p

Jeg selger min Sony Ericsson gul, S500i da jeg har fått ny mobil og ikke gidder ta meg tid til å sende denne inn på service. Mobilen er pent og lite brukt,men fått litt fuktskade og kan brukes til alt bortsett fra å ringe og motta anrop.

Skjedd nå nylig og kvittering følger med. (kjøpt 20.09.07)

Mest sannsynlig får du dekket denne type service på garantien.

Veldig enkel og fin mobil.

Pris 1.100,-

En som selger en telefon som har fått "litt fuktskade" bruket til ALT untatt det å ringe! WUHU!

"Mest sannsynlig får du dekket denne type service på garantien."

- Nei. Ikke når den har fått "litt fuktskade".

hoho .. hadde ikke kjøpt den nei. :tease:

Ingen fuktskader eller andre skader. Fungerer 100%.

Opplever at folk synes den ikke er verdt mer enn 500 spenn, og har sagt at over det er DYRT...+ at de må ta seg bryet med å legge kostnad på å låse opp, så da er den ihvertfall ikke verdt mer enn 500...

Så er veldig usikker!

Lenke til kommentar
Kjøpte du den med abonnoment & binding ?

Hvis du har det, og forsatt har binding kan du ringe\sende mail til Telenor og be om operatørlås koden kostnadsfritt.

Blir den litt lettere og selge ;)

Ellers tar unlockshop.no 249,- + porto for å låse den opp.

Ah, dette visste jeg ikke. Trodde de skulle ha penger for å gi deg operatørlås koden til telefonen, jeg...:S

Edit:

Sjekka telenor, det koster penger, det...

Endret av Ravenous
Lenke til kommentar

Hvis du har det, og forsatt har binding kan du ringe\sende mail til Telenor og be om operatørlås koden kostnadsfritt.

Ah, dette visste jeg ikke. Trodde de skulle ha penger for å gi deg operatørlås koden til telefonen, jeg...:S

Ellers koster det 600 og synker med 40 være måned om jeg ikke husker feil.

Edit:

Defor jeg spurte om du hadde kjøpt den på abonnoment m. bindingtid. Da er det gratis.

Ellers koster det 600 kr og få koden. Synker med 40 kr vær måned.

Bare ringe og si du skal til utlandet og må bruke en annet SIM-kort mens du er der. Eller noe .. får du koden med en gang, via mail som oftest.

Endret av jadz
Lenke til kommentar

Ellers koster det 600 og synker med 40 være måned om jeg ikke husker feil.

Edit:

Defor jeg spurte om du hadde kjøpt den på abonnoment m. bindingtid. Da er det gratis.

Ellers koster det 600 kr og få koden. Synker med 40 kr vær måned.

Bare ringe og si du skal til utlandet og må bruke en annet SIM-kort mens du er der. Eller noe .. får du koden med en gang, via mail som oftest.

Jeg mener ikke å være vanskelig, jeg bare skjønner ikke dette helt..

Hvis det er gratis når man har bindingstid, hvorfor skal det da koste senere? :S

"Dersom du ønsker koden før det er gått 12 måneder etter kjøpsdato, må du betale for den. Startbeløpet for koden er kr. 600,-. Deretter senkes beløpet med kr. 40,- pr. mnd. Kodene blir uten unntak sendt i oppkrav."

Jeg har bindingstid fra og med desember 07 til 08...

Lenke til kommentar
Kjøpte du telefonen uten abonnement med med operatørlås må du betale for koden. Kjøpte du telefonen med abonnement så får du koden gratis

Heh, takk for at du gnei det inn, jeg skjønte det nå... :) og fikk faktisk høre av en bekjent som nettopp gjorde dette, at det var gratis.

Takk takk til begge to! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...