kazzoo Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har nå omøblert i leiligheten jeg leier. Har da flyttet TV til den andre siden i forhold til TV uttak i veggen. Har da kjøpt meg en 10 meter antenne kabel fra Biltema/Clas Ohlson. Ut i fra veggkontakten skrus det på en splitter fra Get (for å få data), men med den nye kabelen oppleved jeg hakking i bilde. Det stod på GET sin side at de anbefalte trippelskjermet antannekabel om en hadde hakking i bilde og lyd. Men har ikke funnet noen som selger det på mer enn 3 meter, og vil vel tape mye på å koble 3 slike sammen? Men har tenkt på at fram til veggkontakten er jo ledningen LANG, er det en mulighet å bare skøyte ledningen i uttaksboksen og legge coax kabel over til en ny uttaktsboks på den andre siden for å koble til splitteren fra Get der? Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Eller er coax som ligger langs veggen det samme som antenne kabelen?!? Er litt grønn her og trenger noen tips!! Endret 4. april 2008 av kazzoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå