Gjest Slettet-rOwOH6vg Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hei! Jeg vurderer sterkt å kjøpe et 64bit vista for full utnytting av min hardware. Men jeg vet svært lite om program og driverstøtte for 64bit opperativsystemer. Vil jeg støte på noen særlige problemer med vanlige programmer slik som Photoshop, InDesign, Flash 8 eller diverse spill? Jeg har forsåvidt sjekka tilgangen til 64bit driverstøtte til komponentene mine, hvor de fleste støttes. All hjelp om dette temaet vil være til stor hjelp. Endret 4. april 2008 av Slettet-rOwOH6vg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå har jeg ikke teste de programmene du nevner, men alle spillene med unntak av Bejewled 2 Deluxe som jeg har testet - både nye og gamle - fungerer utmerket i Vista 64. Når det gjelder programvare har jeg enda ikke opplevd at noe ikke fungerer. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hele Creative Suite pakken til Adobe fungerer problemfritt i Vista 64-bit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Så jeg trenger altså ikke bekymre meg for at diverse "normale" programmer ikke skal fungere? Jeg ville veldig gjerne ha sett en liste over diverse programmer som ikke fungerer i Vista 64-bit, men klarte ikke finne dette. Noen idéer? Er en såpass stor invistering å kjøpe vista at jeg helst vil få tak i det rette for meg. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 De aller fleste programmer fungerer helt fint i Vista 64-bit. Det finnes noen unntak som f. eks. antivirusprogrammer, men strort sett alle av-produsentene har gitt ut fungerende 64-bit utgaver for lenge siden. Jeg har brukt Vista 64-bit et års tid nå og iløpet av perioden jeg har brukt det har jeg ikke støtt på noen programmer jeg har hatt bruk for som ikke var støttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå