Woilef Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg har en cpu jeg vil teste om den fungerer, hvis den er ødelagt vil den kunne ødelegge et friskt hk? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Nei lite sannsynlig at det vil skje, men er jo aldri 100% sikker på det. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 nja kanskje.... spørs hvor hardt du hiver'n /*-H2H Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ikke med mindre du presser den nedi en PCIport eller noe Lenke til kommentar
magfa Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 ja en defekt cpu kan "kille" hk'et ditt.. eller det vill si det kan kille biosen din å det er jo ikke så farlig da den kan legges innpå nytt. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Den kan ødelegge hk fordi hvis det er en feil på cpu, kan det kortslutte, og da ryker hk....... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Den kan ødelegge hk fordi hvis det er en feil på cpu, kan det kortslutte, og da ryker hk....... Så sant som det er sagt! (Trust me on this one!) hehe Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg har en cpu jeg vil teste om den fungerer, hvis den er ødelagt vil den kunne ødelegge et friskt hk? Jeg fikk et hk knekt av en AMD K6 prossessor. Prossessoren funka lika bra etterpå. ... jeg solgte pross, og har hvertfall ikke hørt noe etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå