Gå til innhold

Nytt Forslag fra FrP! Ulovlige innvandrere skal kunne sendes ut av Norge uten at Norske myndigheter vet hvor de kommer fra!

Nytt Forslag fra FrP  

234 stemmer

1. 1. Synes du dette er et bra forslag?

• Ja
      154
    • Nei
      80

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Ja, er ikke det helt genialt da!?

mvh

Per Willy Amundsen

Edit: Må bare få med at det er veldig hyggelig at i det minste noen skjønner eller ser mitt lys da (AvieN).

Bouvetøya er midt i blinken! Jeg mener i tillegg at disse kriminelle kan få traske rundt brøytekantene der kun iført lendeklede. Da tenker jeg de får et eller annet å fundere på enn norske velferdsgoder, disse halvnakne fjompene da.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja hvorfor ikke?

Er vel ikke så nødvendig at Norske myndigheter vet hvor de kommer fra?

De skal da vel ikke utveksle brev senere?

Det viktigste er vel at de selv vet hvor de kommer fra?

Og etter noen fingeravtrykk nedslipninger, turer inn i forskjellige Europeiske land finner de nok veien hjem, de fant da veien hit?

Alle uten gyldige papirer, med nedslipte fingeravtrykk, falske legimitasjoner burde utvises tvert syns nå jeg da nettopp fordi man prøver seg på fusk og svindel.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Slik du beskriver regimet så lurer jeg bare på om du ville trives riktig så godt med å ha slike makthavere?

Lenke til kommentar
Ja, hva med å laste et av våre Hercules med asylsøkere og fly over eks. det afrikanske kontinentet og bare lempe dem ut under fart?

Mindre søl og færre irriterte bønder med restene av ulydige innvandrere i åkrene sine, dersom man bare åpner lasteluken på en passe øde strekning over f.eks. atlanterhavet. Heri ligger også en enorm miljøgevinst, siden denne løsningen vil bruke mye mindre av den sterkt forurensende flybensinen.

Lenke til kommentar
Det er noe jeg ikke skjønner. Hvis vi ikke vet hvor de kommer fra, så skal vi bare sende de til et tilfeldig land der vi tror de kommer fra?

Kort sagt: Ja!

Da finner vi bare et tilfeldig land som vil ta imot de, og dumper de der?

Ikke helt, de skal sendes til det landet de antas og ha kulturell tilknyttning. Kommer innvandreren fra feks. Somalia, kan han sendes til Sør Somalia.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

:no:

Må få i stand utleveringsavtaler, slik at dettte kan gjennomføres i praksis.

Riktig, og hvordan skal FRP gå frem for å få til det? Hva er det de skal gjøre annerledes som ingen av de andre partiene allerede har forsøkt?

Lenke til kommentar

Utleveringsavtaler som gjelder for personer som vi TROR kommer fra landet vi vil utlevere dem til? Hvilket land vil inngå en slik utleveringsavtale? Da regner jeg med at avtalen går begge veier. Så det andre landet kan dumpe uønskede elementer hos oss også :)

Lenke til kommentar

Da regner jeg med at avtalen går begge veier. Så det andre landet kan dumpe uønskede elementer hos oss også :)

Håper inderlig ikke det...

Utleveringsavtaler som gjelder for personer som vi TROR kommer fra landet vi vil utlevere dem til? Hvilket land vil inngå en slik utleveringsavtale?

Per Willy mente at med dette nye forslaget på bordet, ville den aktuelle og utviste asylsøker fort komme med hvor han/hun faktisk kom fra. Da for vi jo vite det... Er en grunn til at de holder dette tilbake. Hvis ikke sender vi dem dit vi tror de kommer i fra!

EDIT: Kode

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke press blir helt rett. Er det ikke mulig å få tak i manglende informasjon før innvandrerne forlater landet de er i? Hadde vi klart å stoppe de før de reiser hadde jo det vært best. Det ville spart oss for returbillettene også.

(Samt de ulovelige innvandrenrne som blir med tilbake :p )

Hvordan kommer de seg til Norge til å begynne med? Ettersom de ikke har papirene i orden, mener jeg.

Lenke til kommentar
Press: "Hvis du ikke forteller sannheten om hvor du kommer fra, blir du sendt til Somalia fordi vi tror du har tilhørighet der!" Om dette blir en løsning det er lagt opp til vet jeg ikke, men vil tro folk får en siste sjanse før de kastes ut. Slik tolkier jeg det, uten at det nødvendigvis er korrekt.

Det de diskuterte.

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Hvordan kommer de seg til Norge til å begynne med? Ettersom de ikke har papirene i orden, mener jeg.

Mange som kommer hit ulovlig, er også mange som kommer til Norge og hevder de har krav på asyl, men som ikke har det. Er derfor de ikke vil si hvor de kommer fra og hvem de er. Og siden Norge er altfor dummsnille og naive, er det bare å klore seg fast lenge nok og man får bli.

Også kan man kreve familiegjennforening og festen er i gang :thumbdown: Sprett champisen....

Lenke til kommentar

Da regner jeg med at avtalen går begge veier. Så det andre landet kan dumpe uønskede elementer hos oss også :)

Utleveringsavtaler som gjelder for personer som vi TROR kommer fra landet vi vil utlevere dem til? Hvilket land vil inngå en slik utleveringsavtale?

Per Willy mente at med dette nye forslaget på bordet, ville den aktuelle og utviste asylsøker fort komme med hvor han/hun faktisk kom fra. Da for vi jo vite det... Er en grunn til at de holder dette tilbake. Hvis ikke sender vi dem dit vi tror de kommer i fra!

Så det hele er ment som en bløff? Du og Per Willy forventer vel ikke at noen land skal gå med på en utleveringsavtale som gir oss rett til å dumpe alle vi tror kanskje kommer der ifra der og som gir det andre landet ingen rett til å dumpe sine uønskede elementer hos oss.

Lenke til kommentar

Så det hele er ment som en bløff? Du og Per Willy forventer vel ikke at noen land skal gå med på en utleveringsavtale som gir oss rett til å dumpe alle vi tror kanskje kommer der ifra.

Jeg og Per Willy! Hehe, drømme senario! Hehe... Jeg (eller vi da), som mange andre mener at disse menneskene fort vil kunne fortelle om hvor de kommer fra hvis de utsettes for dette "press" middelet. Men forslaget er meget mye mere en bare dette. Ut vi vil ha de og dette kan være en effektiv måte å korte ned asylkøen på...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva menes med "press?"

At vi truer med å sende de til et helt annet sted en dit de kommer ifra, og dermed kanskje de faktisk sier hvor de kommer i fra. Halleluja....

Trusler er vel som vanlig ikke verdt noe som helst uten at de blir gjennomførte!?

Hørte forøvrig på et intervju som nettopp gikk på NRK-alltid nyheter. Her la Per frem sine tanker og den redegjørelsen ble man slett ikke noe klokere av. For å si det rett ut så fremstod hele saken nokså useriøs. Ellers har jeg veldig sans for utradisjonelle forslag, men dette ble for dårlig.

Ser det mere som "vanlig" oppførsel fra den siden nå når vi nærmer oss et nytt valg.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...