Polsemannen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hei, Noen her som tenner på rompesvette? Synes selv det er pirrende, når man har tunga i rumpa på dama/mannen, og kjenner duftene komme, da føler jeg meg veldig kåt... Noen andre erfaringer....? Endret 4. april 2008 av Polsemannen Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hørtes helt forferdelig, grusomt, og ikke minst uhygenisk ut. Lenke til kommentar
Polsemannen Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Hørtes helt forferdelig, grusomt, og ikke minst uhygenisk ut. Uhygenisk? Og Suge og slikker er vel like uhygenisk? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vi liker alle forskjellige ting Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bare jeg som vil sove dårlig i natt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Så hva skal man velge? Sær fetish eller et helt ordinært troll? Lenke til kommentar
Polsemannen Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Så hva skal man velge? Sær fetish eller et helt ordinært troll? Og du er helt normal? det er en sær fetish og like gutter? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Så hva skal man velge? Sær fetish eller et helt ordinært troll? Og du er helt normal? det er en sær fetish og like gutter? Vet sannelig ikke om jeg respekterer ordet "normal"!? Fetishen ligger i at du tenner på rævlukt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noen liker det, andre ikke. Det er jo ikke verre enn det. Hva som er normalt er jo opp til hver enkelt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg svetter sjukt i ræva konstant, men jeg liker fortsatt ikke å dytte nesa i noen, eller min egen eller what so ever uansett. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Merkelig fetish. Tviler på at der mange med samme greia som deg altså. Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Beklager, men denne neste holder seg for god til slikt, står ikke å sniffer noen oppi rævva og TENNER på det Lenke til kommentar
Platium91 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå er det opptil hver enkelt hvordan den personen vil utføre sexlivet sitt, det er det ikke opp til andre å bestemme. Om en persons lyster på forskjellige ting pirrer den personen så må det være lov uten at folk poster uheldige kommentarer. Folk tenner på forskjellige ting, og slik er verden skapt. I andre rekke kommer spørsmål som man kan sette opp med dette, men først, normer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg