levlex Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Eier du en N81, N82 eller N95 kan du straks laste ned Nokias nye spillsatsning. Les mer Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Blir det bare spillene som kommer til å koste noe eller må man betale for hele shiten? Får håpe det ikke koster så mye da, kommer definitivt til å teste det ut i så fall. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Blir det bare spillene som kommer til å koste noe eller må man betale for hele shiten? Får håpe det ikke koster så mye da, kommer definitivt til å teste det ut i så fall. selve programmet er gratis. Og spillene kan du prøve gratis før du evt kjøper de. Og det er jammen godt siden spillene koster rimelig mye. Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Og det er jammen godt siden spillene koster rimelig mye. Skal være enig i at noen av spillene koster mye jfr. innholdet. Selv synes jeg f.eks. at Space Impact: Kappa Base, Creatures Of The Deep er verdt de 80 kr. som en betaler for hele fullversjonen. De spillene jeg har er de 2 overnevnte, Block Buster og System Rush. (Space Impact og Block Buster var tilgjengelig til First Access. Dersom du søker kan du fortsatt bruke de spillene til å spille online samt å få "achievements" for det) Sammenligner en disse prisene med f.eks. et dårlig java-spill som koster fra 30 til 50 kr. så er dette mer kvalitet for pengene. Her vil jeg f.eks. ikke kjøpe de nye spillene som har dukket opp som Asphalt 3, Brain Trainer (eller hva det het) rett og slett fordi disse ikke vil vare så lenge hva angår spillbarhet. Det som også er mulig er jo å betale for en dag og du kan da prøve ut spillet med alle brett o.l. (Har ikke prøvd dette selv.) Det som skal sies er jo at dersom en ikke bruker wifi så vil jo datatrafikken koste i tillegg. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er fortsatt ikke villig til og betale for mobilspill. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 N-gage er ute nå til N82 vertfall. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har brukt en "hacket" first access versjon på min N95 8gb i over 1 måned allerede, men bra at det endelig kommer offesielt Ser veldig lovende ut så langt! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kjøpte Brain Challenge for 60 kr. Morsomt. Finnes også på Xbox Live i en litt større versjon. Nicket mitt er j_core Legg meg gjerne til som venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg