Vegard_Haug Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sega har kunngjort et nytt spill med det raskeste pinnsvinet i verden. Les mer Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Verdens raskeste pinnsvin ser også ut til å være en av verdens raskeste på å få gitt ut spill med navnet sitt på? Og likevel klarer jeg ikke å være ensidig kritisk når de sier de skal gå tilbake til røttene, det må liksom bare sees. Stiller meg dog skeptisk til flere ting, blant annet dette med å veksle mellom to og tre dimensjoner. Håper det ikke blir noen Paper Mario-ripoff i alle fall. Syns jo kanskje det også ser ut som om det har gått ei kule varmt hos de som sitter og utvikler idéer hos Sega, siden det ser ut til å gå kortere og kortere tid mellom hver Sonic-utgivelse den siste tida. 'Kill Your Darlings' er kanskje ikke et konsept som har fått særlig takhøyde der i huset? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvis de skal returnere til 2d - noe jeg har ment de burde gjøre siden Sonic Adventure 2 var overstått - ser jeg fram til dette. Vel, forutsatt at de får det til. For min del trenger de ikke å utvide kampsystemet og gjøre ting "dypere", siden det fort kan bli en fallgruve i seg selv, men jeg våger likevel å stille meg forsiktig optimistisk til dette spillet. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Gamer har ikke linket til debut traileren av spillet, her får man ett litt bedre inntrykk om åssen de skifter fra 2D til 3D perspektiv. http://www.gametrailers.com/player/32505.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sega har mye melkespann på lager ihvertfall. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hm, var overrasket over hvor bra spillet så ut(så bare traileren som SpyHunterX postet). Tror det kan bli bra jeg =) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Siden de går tilbake til "2d" gameplay kan det jo bli bra. Håper! Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dette ser og høres artig ut ... jeg bare gliste gjennom hele videoen, har sett den flere ganger, kan være grunn nok til å skaffe seg en konsoll Lenke til kommentar
rbr Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 hmmm.synes ikke at sonic hører hjemme i 3d. synes at sonicspillene frem til pinball var best. etter det har det bare gått nedover synes jeg. men det er jo bare min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg