Cpt Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) God dag, har etter om mye om og men funnet ut at jeg skal kjøpe meg ny PC, er ikke noe god på slikt, så jeg finner det vanskelig å finne den rette PC-en for meg. Men en ting er sikkert, å det er hva den skal brukes til. Jeg vil enkelt å greit ha en PC som jeg kan Surfe på nettet med, laste ned/se filmer på, og siden jeg bare spiller spill på konsoll, krever jeg bare at den skal kunne runne wow helt greit, forlanger ikke mer en 25-35fps. Og den skal selvfølgelig være bærbar og jeg må kunne koble den opp på TVen min. Når dette er sagt, så har jeg egentlig ikke lyst å betale mer en 9000kr, eller rundt der i gårn, har lest mye på forskjellige nettsider og sånt, men finner det vanskelig å finne den rette PCen for meg. Kom med forslag til PCer vist dere har noen, for jeg vet faktisk hva annet jeg skal gjøre enn å forhøre meg her På forhånd takk. Endret 4. april 2008 av WowGamer Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 tror du bør endre tittelfeltet ganske fort. ellers får du beskjed fra en moderator om å gjøre det. hva slags vekt/størrelsesklasse vil du ha på PC-en? stor og tung eller liten og søt? og hva slags TV? stor og gammel eller flat og fin? har noe å si for hva slags tilkoblinger som skal brukes. har du plasma/lcd-tv bør du ha dvi-utgang, har du gammel tv må du ha svideo-utgang. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) tror du bør endre tittelfeltet ganske fort. ellers får du beskjed fra en moderator om å gjøre det. hva slags vekt/størrelsesklasse vil du ha på PC-en? stor og tung eller liten og søt? og hva slags TV? stor og gammel eller flat og fin? har noe å si for hva slags tilkoblinger som skal brukes. har du plasma/lcd-tv bør du ha dvi-utgang, har du gammel tv må du ha svideo-utgang. Samme for meg hvordan PC-en er, så lenge den oppfyller nevnte krav, men ville ikke gjort noe med en liten å nett PC, når det kommer til tv har jeg en slik en https://prisguiden.no/product.php?productId=84100 Endret 4. april 2008 av WowGamer Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 tror du bør endre tittelfeltet ganske fort. ellers får du beskjed fra en moderator om å gjøre det. hva slags vekt/størrelsesklasse vil du ha på PC-en? stor og tung eller liten og søt? og hva slags TV? stor og gammel eller flat og fin? har noe å si for hva slags tilkoblinger som skal brukes. har du plasma/lcd-tv bør du ha dvi-utgang, har du gammel tv må du ha svideo-utgang. Samme for meg hvordan PC-en er, så lenge den oppfyller nevnte krav, men ville ikke gjort noe med en liten å nett PC, når det kommer til tv har jeg en slik en https://prisguiden.no/product.php?productId=84100 Det er ca. 1000 maskiner som passer til den beskrivelsen der. Enten må du være mer konkret, ellers får du bare bla i prisguiden. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) tror du bør endre tittelfeltet ganske fort. ellers får du beskjed fra en moderator om å gjøre det. hva slags vekt/størrelsesklasse vil du ha på PC-en? stor og tung eller liten og søt? og hva slags TV? stor og gammel eller flat og fin? har noe å si for hva slags tilkoblinger som skal brukes. har du plasma/lcd-tv bør du ha dvi-utgang, har du gammel tv må du ha svideo-utgang. Samme for meg hvordan PC-en er, så lenge den oppfyller nevnte krav, men ville ikke gjort noe med en liten å nett PC, når det kommer til tv har jeg en slik en https://prisguiden.no/product.php?productId=84100 Det er ca. 1000 maskiner som passer til den beskrivelsen der. Enten må du være mer konkret, ellers får du bare bla i prisguiden. Nå har jeg kavet meg til en sluttning http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346829 kommer itl å gå for den, og tror det vil være det rette valget for meg, takk til alle som ikke har svart. Endret 4. april 2008 av WowGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå