Gå til innhold

Sensurert versjon av GTA4 for Australia.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SUCKERS ! Nei da , men tviler på at vi i Norge får sensurert, uansett så forhåndsbestilte jeg det i dag i Sverige på EBGames 699Kr Det er verdt det ;)

699? Også pluss moms og fortolling? Håper virkelig det var special edition da?? Siden den vanlige koster 479,- de fleste plasser i Norge...

Lenke til kommentar

Grunnen til hvorfor den Australske versjonen er blitt sensuerert er pga rockstar heller har gått for MA15+ ratingen enn R18 ratingen. I norge vil spillet få 18-års aldersgrense. ikke 15, og vil derfor ikke bli sensurert.

Lenke til kommentar
SUCKERS ! Nei da , men tviler på at vi i Norge får sensurert, uansett så forhåndsbestilte jeg det i dag i Sverige på EBGames 699Kr Det er verdt det ;)

699? Også pluss moms og fortolling? Håper virkelig det var special edition da?? Siden den vanlige koster 479,- de fleste plasser i Norge...

Nei det var ikke Special Edition , og jeg kjøpte i butikken ikke online. Hadde tenkt å bestille fra zailor men broren min bestilte Uncharted og han har ventet driiiitlenge på det . Jeg er stor gta fan så 699kr er ikke SÅ mye

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Glad vi ikke har sånn sensurdritt i Norge.

Det har vi jo. Vi bare bruker det ikke. I utgangspunktet har ikke Australia værre sensurdritt enn vi har, de har bare ikke samme 18-års grensa som vi har. Om vi hadde fått samme versjon av spillet som Australia får hadde det vært 15-års grense på det. I Australia får GTAIV 15-års grense, pga de ikke har en 18-års grense for spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...