Vrengtpolvott Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Da er det blitt slik at stakkarene i Australia får en sensurert versjon av spillet ifølge GTAGaming.com, håper virkelig ikke at det samme skjer her i Norge. http://www.gtagaming.com/gtagaming/news/comments.php?i=1250 Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Poor bastards! Tviler sterkt på at dette skjer i Norge. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dersom dette skjer bør vi ihvertfall få vite det på forhånd! For da avbestiller jeg min forhåndsbestilling ihvertfall. Her skal "the real shit" spilles! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det blir nok ikke å skje i norge nei - filmtilsynet har ikke bannlyst noen form for interaktiv underholdning på veldig mange år. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kjipt for australerne. Skjønner ikke hvorfor noen skal bestemme hva enkeltpersoner skal la seg underholde av, men samma det. Skal bli festlig om vi får se noen reaksjoner fra Yahtzee. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) haha zone free PS3 games FTW!! XD Endret 5. april 2008 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Blade_Snake Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Blir den norske utgaven sensurert drar jeg til Sverige (eller eventuelt et annent land) og kjøper den usensurerte utgaven! Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 SUCKERS ! Nei da , men tviler på at vi i Norge får sensurert, uansett så forhåndsbestilte jeg det i dag i Sverige på EBGames 699Kr Det er verdt det Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 SUCKERS ! Nei da , men tviler på at vi i Norge får sensurert, uansett så forhåndsbestilte jeg det i dag i Sverige på EBGames 699Kr Det er verdt det 699? Også pluss moms og fortolling? Håper virkelig det var special edition da?? Siden den vanlige koster 479,- de fleste plasser i Norge... Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Grunnen til hvorfor den Australske versjonen er blitt sensuerert er pga rockstar heller har gått for MA15+ ratingen enn R18 ratingen. I norge vil spillet få 18-års aldersgrense. ikke 15, og vil derfor ikke bli sensurert. Lenke til kommentar
SpillFyr123 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 SUCKERS ! Nei da , men tviler på at vi i Norge får sensurert, uansett så forhåndsbestilte jeg det i dag i Sverige på EBGames 699Kr Det er verdt det 699? Også pluss moms og fortolling? Håper virkelig det var special edition da?? Siden den vanlige koster 479,- de fleste plasser i Norge... Nei det var ikke Special Edition , og jeg kjøpte i butikken ikke online. Hadde tenkt å bestille fra zailor men broren min bestilte Uncharted og han har ventet driiiitlenge på det . Jeg er stor gta fan så 699kr er ikke SÅ mye Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Apropos sensurering... noen som vet om spillet blir sensurert i f.eks. Kanada... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Utgaven blir neppe så sensurert. Mener at de kun fjernet muligheten til å plukke opp horer i den forrige sensurerte utgaven av GTA, en funksjon jeg faktisk aldri har brukt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Utgaven blir neppe så sensurert. Mener at de kun fjernet muligheten til å plukke opp horer i den forrige sensurerte utgaven av GTA, en funksjon jeg faktisk aldri har brukt. Sikker på det..? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 At de kun fjernet muligheten til å kunne plukke opp horer vet jeg ikke, men det er en av tingene de fjernet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Glad vi ikke har sånn sensurdritt i Norge. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Glad vi ikke har sånn sensurdritt i Norge. Det har vi jo. Vi bare bruker det ikke. I utgangspunktet har ikke Australia værre sensurdritt enn vi har, de har bare ikke samme 18-års grensa som vi har. Om vi hadde fått samme versjon av spillet som Australia får hadde det vært 15-års grense på det. I Australia får GTAIV 15-års grense, pga de ikke har en 18-års grense for spill. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Australia og New Zeland har alltid vært ganske kip når det gjelder det med sensur dessverre. Må være trist for de som bor der å måtte ty til ulovlige midler for å få tak i spillene som de egentlig er ment å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå