Gå til innhold

Hvordan komme tilbake til diskusjon.no?

Anbefalte innlegg

Jeg var så "dum" at jeg postet en kommentar på hardware.no, dermed har diskusjon.no-logoen blitt overtatt av en ganske omfattende topp fra hardware.no, såpass omfattende at forumet først starter midt nede på nettleservinduet (skjermoppløsning 1280x856). Selv om jeg bruker min gamle diskusjon.no-favoritt i nettleseren skriker toppen av hardware.no fortsatt mot meg.

Jeg kan selvsagt fjerne alle småkakene (cookies) fra hardware.no i nettleseren (jeg har gjort det noen ganger etterhvert), men burde det ikke være en knapp i foruminnstillingene som sikret at forumet ikke blir "overtatt" av en innholdsside som hw, amobil eller lignende sider?

Jeg regner med at det er flere enn meg som stadig opplever dette problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feilen har antakelig vært at du ikke har valgt det designet du har ønsket å bruke eller at systemet på en eller annen måte har rotet det til.

Om du ikke har valgt et design du ønsker vil "-- Velg automatisk design --" være aktivert, denne funksjonen har som oppgave å skifte ut designene avhengig av hvilken kategori du er i, en hardware-kategori vil med andre ord hente frem hardware-headeren og dets design, et besøk i fotokategorier vil hente akam.no sitt design etc. Om kategorier ikke har hardware.no, akam.no, amobil.no eller gamer.no direkte tilknyttet seg vil diskusjon.no designet være det som forumet vises i. (Finn ut mer/Diskuter)

Løsningen på problemet ditt vil enkelt nok være å gjøre som r2d290 sier ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...