Tabbe Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Er det mulig å kjøre morrowind i et vindu? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 du kan jo teste diablo 2 metoden, legg til -w i egenskaper greiene på snarveien Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 husker jeg gjorde det ved å bruke en option... og da gikk det mye glattere oxo... Lenke til kommentar
Tabbe Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 en option? kan det ha vært igjennom ini filen? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 mulig mulig... men jeg mener fortsatt å ha gjort det med en option... det er Morrowind the elder scrolls ellernosånt vi snakker om? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hvorfor skal du kjøre det i vindu? :-? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 det er mer behagelig og det går glattere, det var jaffal min erfaring... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Ny PC eller Xbox Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Dette spørsmålet passer kanskje ikke inn på denne topicen, men jeg vurderer å kjøpe meg X-box Med Morrowind (Må ha x-box for pc'n er blitt ancient ) Så kan jeg få høre hva dere anbefaler? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Dette spørsmålet passer kanskje ikke inn på denne topicen, men jeg vurderer å kjøpe meg X-box Med Morrowind (Må ha x-box for pc'n er blitt ancient ) Så kan jeg få høre hva dere anbefaler? Jeg gjorde akkurat det samme. Pcen var ikke helt villig til å gi noe god flyt med akseptabel kvalitet. Så jeg tok meg en tur til Elkjøp og betalte 1400,- for en Xbox (som jeg chippa og lastet ned morrowind fra nettet ). Meget bra spill hvertfall. Sitter enda og spiller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå