Gå til innhold

MuscleSurf.com er de seriøse?


Anbefalte innlegg

YO jeg bestilte noe gainer og stasj fra MuscleSurf.com 31 mars, da fik jeg en ordrebekreftelse på mail med en gang og pengene det kostet ble trukket ut av kontoen min.. for to dager siden sendte jeg en mail og spurte om når bestillingen min kom.. men har enda ikke hørt noen ting om bestillingen.. er det noen her som har erfaring med MuscleSurf.com fra før eller har noen råd?

 

Her er er ordrebekreftelsen: Dear Friend, Thank you for shopping at MuscleSurf.com! Your order will be shipped out within 24 hours (excluding Saturday & Sunday). UPS Shipping: You will be e-mailed a tracking number once your order has been shipped. Check & Money Orders: Please go to the following address for instructions on how to complete your order: http://www.musclesurf.com/comyouror.html PayPal Orders: If you chose PayPal as your payment option, simply send your money transfer to our paypal address: [email protected] Order Corrections: If you need to make a correction to your order, please call toll-free 1.877.304.8615 (US & Canada). International customers please call 1.508.393.8481. As president of this company, I want you to be 100% satisfied, delighted and thrilled by our delivery system and the product you ordered. Thank you again for shopping at MuscleSurf.com! Here's to your continued and future success... Bob [email protected]://www.musclesurf.com You can always see your order by going tohttps://order.store.yahoo.com/OS/stat?musclesurf+318270+f704beaad2849fe398a5 Date Mon Mar 31 11:26:13 EDT 2008Ship to Christopher HuuseHSTY/2.BN/STØKP/TREN Øverbygd 9335 NO Norway 40233575 Bill to Samesend-review-email yesE-Mail [email protected] (emailed)Via International Shipping (5-10 business days)Payment Visa Name Code Qty Each Options--------------------------------------------------------------------------V12 SN-015 1 37.97 Flavor = Lemon LimeV12 HP 844, 2.11 lb SN-059 1 40.00 Flavor = OrangeMassive Muscle Gainer, 10 MM-050 1 47.99 Flavor = ChocolatelbSubtotal 125.96Shipping 80.00Tax 0.00Total 205.96

Endret av antilope118
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...