Teig Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Question says it all... Det er ikke mulig å gjøre det inne på innstillinger ihvertfall. Irritert meg grønn over dette lenge. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Grønn er svaret her. Når du bruker kameraet stilt på grønn firkant, så er RAW slått av. Velg P istedet, så skal du se. Tom Lenke til kommentar
Teig Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Så når man setter den på P, stiller formatet seg automatisk til RAW? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Så når man setter den på P, stiller formatet seg automatisk til RAW? Nei, du må gjøre litt mer*. Gå inn i menyen og velg kvalitet. Da vil RAW være et valg i tillegg diverse JPEG kvaliteter. Tom * Lese manualen, kanskje Lenke til kommentar
Teig Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Hehe, kanskje å lese manualen hadde vært en fordel Men sitter på skolen nå og forbereder en oppgave som skal være ferdig forberedt idag, så da måtte jeg nesten spørre om råd da jeg ikke har manualen eller kameraet med meg. Takk for raske svar Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hehe, kanskje å lese manualen hadde vært en fordel Men sitter på skolen nå og forbereder en oppgave som skal være ferdig forberedt idag, så da måtte jeg nesten spørre om råd da jeg ikke har manualen eller kameraet med meg. Takk for raske svar Hvorfor trengte du vite det akkurat nå då hvis du hverken hadde manual eller kamera med deg? Men å bla gjennom manualen er en stor fordel... Lenke til kommentar
Teig Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Hehe, kanskje å lese manualen hadde vært en fordel Men sitter på skolen nå og forbereder en oppgave som skal være ferdig forberedt idag, så da måtte jeg nesten spørre om råd da jeg ikke har manualen eller kameraet med meg. Takk for raske svar Hvorfor trengte du vite det akkurat nå då hvis du hverken hadde manual eller kamera med deg? Men å bla gjennom manualen er en stor fordel... Som sagt, jeg måtte vite om hvordan man stilte til RAW for å få forberedt ferdig oppgaven. Hvis jeg ikke hadde gjort det, kunne ikke ideen min vært gjennomført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå