Jotun Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Satser på at det er disk 4 eg da Orker ikke ta ned hele hurven på 17 gig kun for den ene episoden. Var på disk 4 ja. Eneste episoden på den disken. Så nå skal eg få sett resten av serien. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har spart opp de siste fem episodene for å se dem når jeg får tid. Gleder meg! skulle bare ønske den ikke var kansalert. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har spart opp de siste fem episodene for å se dem når jeg får tid. Gleder meg! skulle bare ønske den ikke var kansalert. Jeg ble ordentlig lei meg når jeg fikk høre i denne tråden at det er kanselert. Ah.. Jaja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Epitaph one var fet. Nå er det kun 1 igjen for min del Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 http://www.dollhousetvforum.com/index.php er ikke lenger et aktivt domene .. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, nei det er meget synd de kansellerte serien. Ekstremt god serie. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har akkurat sett ferdig sesong 2 av Dollhouse, som virkelig var meget bra. Siste episode la opp til noe som kunne vart lenge. Virkelig synd at denne ble cancelert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Virkelig synd at denne ble cancelert. ALT for enig med deg. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Virkelig synd at denne ble cancelert. ALT for enig med deg. Var det noen forklaring på hvordan Roswell overlevde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå