-iL- Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 sesongavslutningen var ganske bra, fikk jo også sett hva som har skjedd med Amy acker.... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg likte den også, og det kom faktisk som en overraskelse at hun var en doll. Men det passer godt inn når man tenker tilbake på tidligere episode. Litt synd at den egentlige sesong avslutningen ikke blir sendt, men jeg håper fremdeles på en sesong 2. For jeg må innrømme at jeg har falt for Dollhouse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ja. Kunne gjerne tenkt meg at serien fikk fortsette. Likte oppbyggingen. Problemet er vel at amerikanerne ikke liker gode oppbygninger av serier. De vil ha alt i en episode ellers blir det for avansert for stakkarne. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Litt synd at den egentlige sesong avslutningen ikke blir sendt, men jeg håper fremdeles på en sesong 2. Egentlige? Utdyb! Problemet er vel at amerikanerne ikke liker gode oppbygninger av serier. De vil ha alt i en episode ellers blir det for avansert for stakkarne. ikke sant. Fyfaen så bra serier er som har en rød tråd over hele sesonger, gjerne flere i rad. (babylon 5 anyone?) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Skulle vært 13 episoder i sesong 1. 13 kommer kun på DVD'en. Og blir nok med en cliffhanger tenker eg siden serien ser ut til å bli avlyst. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skulle vært 13 episoder i sesong 1. 13 kommer kun på DVD'en. Og blir nok med en cliffhanger tenker eg siden serien ser ut til å bli avlyst. episode 13 har vistnok lite sammenheng med selve story'n, den kan sees uavhengig. Så å kalle den egentlig sesong avslutning blir feil. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg kunne likevel tenkt meg at de hadde sendt den. Slik at vi på en måte fikk helheten. Hvis man f.eks ser på bakgrunnen til Joss Whedon sine serier så kan man bruke sesong 4 av Buffy som et eksempel. Der avsluttet han sesongens store plott i den nest siste episode, og brukte den siste som en slags - se hva som var, se hva som kommer/ drømmende - type episode og den var etter min menig en av seriens beste. Men er det bestemt at det ikke kommer noen ny sesong? Endret 13. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Google "dollhouse cancelled". Er vel bare rykter enda. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Så første episode i går, og det virka greit nok. Et stort pluss er jo Eliza Dushku dansende i en uberkort kjole. Satan den dama er heit. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Men er det bestemt at det ikke kommer noen ny sesong? UPDATED: In a stunning move, sources say Fox has renewed Joss Whedon’s “Dollhouse” for next fall. Då er det berre å kjøpe DVDen og vente på neste sesong. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 oooooh snap! That's good news Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Kan bare si at jeg ble veldig glad nå og har stor tro på serien videre. Gledesutbrudd! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Men er det bestemt at det ikke kommer noen ny sesong? UPDATED: In a stunning move, sources say Fox has renewed Joss Whedon’s “Dollhouse” for next fall. Då er det berre å kjøpe DVDen og vente på neste sesong. w00t!! det hadde jeg ikke trodd. Men blir det en full season? Eller en sånn 12-13 episoder piss? edit; ser det står 13 episoder ja. faen. det er altfor lite til å bygge opp gode story-arcer. Endret 18. mai 2009 av -iL- Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hmmmm... Episode 13 i sesong 2 virker til å basere seg på noe eg ikke har fått sett. Epitaph 2 heter episoden. Hva er episode 1 av disse? Leser at det er noe som ble sendt mellom sesong 1 og 2? Endret 7. februar 2010 av Jotun Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 s01e13 er første del av Epitaph, episoden ble ikke sendt etter s01e12 av Fox, men er med på DVDen og Blu-rayen av sesong 1. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvilken disk var denne 13'ende episoden på av dvd'ene? Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Episoden skal være på disken med bonusmateriale på, den orginale piloten er og å finne der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Satser på at det er disk 4 eg da Orker ikke ta ned hele hurven på 17 gig kun for den ene episoden. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Noen som vet når sesong 3 kommer, og hvor langt inne vi er i sesong 2 nå? Endret 14. februar 2010 av Romis Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Dollhouse er kansellert, det blir ikke noen sesong 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå