Gå til innhold

Joss Whedons nye Dollhouse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte den også, og det kom faktisk som en overraskelse at hun var en doll. Men det passer godt inn når man tenker tilbake på tidligere episode. Litt synd at den egentlige sesong avslutningen ikke blir sendt, men jeg håper fremdeles på en sesong 2. For jeg må innrømme at jeg har falt for Dollhouse. :wee:

Lenke til kommentar
Litt synd at den egentlige sesong avslutningen ikke blir sendt, men jeg håper fremdeles på en sesong 2.

Egentlige? Utdyb!

Problemet er vel at amerikanerne ikke liker gode oppbygninger av serier. De vil ha alt i en episode ellers blir det for avansert for stakkarne.

ikke sant. Fyfaen så bra serier er som har en rød tråd over hele sesonger, gjerne flere i rad. (babylon 5 anyone?)

Lenke til kommentar
Skulle vært 13 episoder i sesong 1.

13 kommer kun på DVD'en. Og blir nok med en cliffhanger tenker eg siden serien ser ut til å bli avlyst.

episode 13 har vistnok lite sammenheng med selve story'n, den kan sees uavhengig. Så å kalle den egentlig sesong avslutning blir feil.

Lenke til kommentar

Jeg kunne likevel tenkt meg at de hadde sendt den. Slik at vi på en måte fikk helheten. Hvis man f.eks ser på bakgrunnen til Joss Whedon sine serier så kan man bruke sesong 4 av Buffy som et eksempel. Der avsluttet han sesongens store plott i den nest siste episode, og brukte den siste som en slags - se hva som var, se hva som kommer/ drømmende - type episode og den var etter min menig en av seriens beste. :)

Men er det bestemt at det ikke kommer noen ny sesong?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Men er det bestemt at det ikke kommer noen ny sesong?

UPDATED: In a stunning move, sources say Fox has renewed Joss Whedon’s “Dollhouse” for next fall.

Då er det berre å kjøpe DVDen og vente på neste sesong. :)

w00t!!

det hadde jeg ikke trodd.

Men blir det en full season? Eller en sånn 12-13 episoder piss?

edit; ser det står 13 episoder ja. faen. det er altfor lite til å bygge opp gode story-arcer.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...