Tå. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 De har dog ikke forklart hvordan de får dukkene til og godta "treatment". Har vel noe å gjøre med den "trust" greia, ellers så er de vel ganske enkelt programert til å respondere positivt på spørsmålet. Og etter å ha sett episode 4, så må jeg si meg enig i at dette lukter litt mye "jenteserie". Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det kan sjå ut som serien begynner å ta form no. Episode fem fall i smak. Etterkvart som historia utvikler seg satser eg på at dette blir bra. No er det berre å håpe at serien fortsetter i rett spor, og ikkje blir kanselert før vi får sjansen til å sjå det verkelege potensiale til serien. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 synes også 5rn var bedre. 6rn er vistnok Joss sin favoritt, så blir spennende og se Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Eg håper det er fleire enn -iL- og eg som fortsatt følgjer med, for no begynner i alle fall eg å verkeleg like serien. Eg kan forstå at dette var favoritten til Joss. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Neida, vi følger også med. Skal se nummer seks i kveld tenker jeg Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Blir bedre og bedre denne serien synes jeg. Episode 6 var velidg bra. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Oh, ikke sett denne tråden før! Jeg følger med ja. Det virker som flere mener den var dårlig fram til e5/e6? Den blei nok noe bedre nå ja, men den var da slettes ikke dårlig fra begynnelsen av? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Enig med det, serien begynner virkelig å ta form nå Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 episode 6 var omtrent 3x bedre enn noen av de 5 første. 20 dollhouses rundt omkring i verden? Echo , eller noen bak Echo skal hjelpe til? At hu nabo tøsen var dukke var en kjempeoveraskelse Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 episode 7 fortært. serien har satt seg nå, og en ganske humoristisk episode også. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tror faktisk jeg skal sjekke ut denne serien ... den har ikke appellert til meg på reklamesnuttene... men kanskje den er bra. Fikk ihvertflal lyst til å sjekke den ut etter å ha sett litt mer hva det dreier seg om. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er absolutt ein serie som er verdt å få med seg. Starten er litt ujamn, men etterkvart blir det bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nja, fortsatt ujevn etter 8 episoder. Ser ikke for meg at denne serien fortsetter etter denne sesongen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg synest de tre siste episodene har vært helt fantastiske. Den har virkelig fått den spesielle følelsen som har kommet fra hans tidligere serier. Selv om jeg synest denne nyeste episoden hadde veldig mange likhetstrekk med Spin the Bottle fra den fjerde sesongen av Angel. Endret 5. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Digget nr. 6. MÅ se nummer 7 umiddelbart. Klarer ikke helt å riste av meg om Echo var "hacket" eller om det var lureri fra Dollhouse folka. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dollhouse er helt klart Whendons dårligste serie, men jeg syntes fortsatt det er ganske underholdene. Det blir nok ikke like mye re-watching av denne serien som det har blitt av Buffy og Angel gjennom årene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Må sjekke dette ut. Er klar for noen dårlige førsteepisoder ifølge denne tråden men håper på at det tar seg opp sakte men sikkert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Da var nummer 11 svelgt unna. Dårlige greier med dette midt i eksamenstiden. 12'ern ligger klar, men den må vente. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Forholdsvis gammelt rykte men: Dollhouse canceled? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå