Gå til innhold

Joss Whedons nye Dollhouse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke vært for at Joss Whedon står bak og Eliza Dushku i hovedrollen så hadde jeg nok aldri plukket opp denne serien. Fått unna episode 1, og den var ikke direkte kjedelig men den var ikke noe å hoppe i taket over heller. Hadde forventet mer punch og sci fi elementer men ser mer ut som en krim serie med en dårlig tvist(hater forutsigbare krim serier).

Den blir vel snart tatt av lufta :p men jeg håper jo selvsagt at den tar seg opp etterhvert. Dårlige med serier å se på for tiden :/

Lenke til kommentar

Har sett episode 1 nå, og det var egentlig ingen ting som gav meg noen Joss Whedon følelse over denne serien. Hvor er den cornye humoren osv? Synes egentlig serien minner meg veldig om de første sesongene av Alias så langt.

Denne serien har for mange spesielle momenter i seg til å være mainstream, og når den i tillegg ikke er så fryktelig god så betyr det at den ikke kommer til å leve lenge på Fox.

Lenke til kommentar

Sett de 2 som har kommet.

Nei dette er mildt sagt meget skuffende. Ingenting som ligner på Josh Whedon's varmerker som hagfors nevnte en par av.

Dog episode 2 var ett hakk bedre enn episode 1.

Kan se ut som dokka Echo begynner å bli self-aware. I tillegg til at en bad-guy ble introdusert (alpha)

Lenke til kommentar

Jeg er enig med at denne serien ikke har levd opp til forventnigene enda.

men jeg har allikevell tro på denne serien.

Ikke bare fordi det er selve mannen som står bak den,men også fordi konseptet er inntressant.Jeg sitter allerde nå og lurer på hvordan karakterene kommer til å utvikle seg, om hvem vi kommer til å elske og hvem vi kommer til å elske å hate.

Jeg er enig med at andre episoden var mye bedre enn første, noe som tyder på at neste kan bli bedre enn denne.

Kansje dette bare er fangirlen i meg som snakker,men jeg kommer uansett til å følge med.

Ettersom jeg har tro på serien :)

Lenke til kommentar

Jeg gadd aldri se ferdig piloten i Fringe, og jeg gikk lei etter fem, seks episoder siden Walt hele tiden vet hva som foregår. Men det tok seg svært opp etter det, og episode ni til fjorten gikk unna i strekk.

Jeg håper vi ser noe lignende med Dollhouse også. Det er tragisk dårlig nå, men det kan ha potensiale til å bli meget bra. I teorien. På den annen side ble selv Firefly kansellert etter bare en sesong, så denne fortjener ikke mer enn en halv...

Lenke til kommentar
More than a fair share of Joss Whedon fans tuned in Friday to see the premiere of Fox's Dollhouse. The mythological drama starring Eliza Dushku attracted 4.7 million viewers -- a pretty decent jump over the eyeball levels for The Sarah Connor Chronicles at 8 p.m. (which lured a mere 3.7 million), according to fast national ratings. In fact, Dollhouse helped Fox double its viewership levels among women versus Chronicles and helped the net finish in second place among adults 18-34 and in first place across key male demos for the night.

So what does this mean for Dollhouse's long-term prospects? Although 4.7 million isn't that great -- Fox typically averages 5.5 million on Fridays -- the Whedon drama has a better chance of making it over the long haul if it stays put on the night. In fact, network insiders have long cautioned that if the series were scheduled earlier in the week and ended up attracting these kind of (low) viewership levels, it would have been axed by its second or third airing. So relax, Whedonites -- Dushku and Co. appear safe for now.

Kilde: tvrage.com

Lenke til kommentar

Serien sliter med å ta av skikkeleg. Episode tre var heller så som så. Det kan vere som Jotun seier at serien treng ein del episoder før den kjem skikkeleg i gang. Eg håper det kan bli ein heil sesong i det minste. Medan eg venter på episode fire, tenkjer eg det blir eit par episoder med Firefly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...