Vegard_Haug Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Til høsten er det klart for det nyeste Star Wars-actionspillet. Les mer Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Å fy som jeg gleder meg! Hadde derimot håpet på at den hadde kommet tidligere sånn at jeg ikke ender opp med å priotere det istedenfor skolen Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Og der forsvant desember LBP og dette blir en bra spillmåned. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dette spelåret blir berre bedre og bedre. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kjøper dette spillet den dagen det forhåpentligvis kommer til PC. I følge ryktene skal Lucas Arts ha sagt ved flere anledninger at spillet definitivt ikke blir å komme i en PC-utgave, men det får tiden vise. Vet at underskriftskampenjen i protest mot det har oppnådd over 20000 online-signaturer. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Dette blir bursdag, julaften og øvrige helligdager på en dato, dette blir bare så gromt! :D Endret 4. april 2008 av Nielsen75 Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Utroooolig kult. Gleder meg Men håper forsåvidt at det kommer på PC også.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dette skal nok skaffes til X360. Fysikken er jo helt syk, og kunne godt kjøpt spillet bare på grunn av det. Men jeg liker også Star Wars spill, så dette spillet er et must for meg. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har kikket litt på Euphoria, og det alene (selvsagt i et SW spill) skulle være mer enn nok til å kjøpe. Med litt flaks så ser vi Fallout til høsten også, samt LittleBigPlanet. PS3'n skal få kjørt seg mot jul skjønner jeg nå. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Ikke til PC? Og ja den fysikkmotoren er fantastisk. Det finnes forøvrig et LE(learning edition) av et simulasjons/animasjons-program på http://www.naturalmotion.com/endorphin . Er samme teknologien, men er usikker på likhetene ellers. Veldig morsomt å leke seg med hvertfall! Endret 4. april 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Det beste hadde vært å ha det på pc, helt klart, og jeg blir ikke sjokkert om det kommer til pc noe seinere, da "Kun på Xbox" titler gjerne finner veien dit til slutt, da gjerne med litt ekstra stæsj i tillegg. For meg spiller det uansett ingen trille, da sjansene for å finne Elvis dansende naken i Tøyenparken er større enn at det ville ha fungert på min pc overhodet. Endret 4. april 2008 av Nielsen75 Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Spillet er nok ikke kun til xbox det slippes også til PS3, Wii, DS, Psp og PS2. Ganske godt spredd egentlig :!: http://xbox360.ign.com/objects/823/823667.html http://www.gamespot.com/ps3/action/starwar...=result;title;1 Endret 4. april 2008 av SpyHunterX Lenke til kommentar
FranzJeger Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg er så dritt lei av at Lucasarts støtt og stadig vender ryggen til PCgamere når det tross alt var de som var med på og gjøre LA så store som de er idag! Jeg begynner og mista alt den respekten som jeg har hatt for LA siden de startet og lage spill. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ser fram til spillet, men kjipt at de ikke fikk det ut nå i vår som først planlagt. Er veldig mange topptitler som kommer ut til høsten. Får man tid til alt?? Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er litt nyskjerrig på om det blir en forskjell mellom PS3/Xbox360 og Wii utgaven. Noen som vet? Skaffest skal det uansett. Lenke til kommentar
slash Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg regner med at wii-utgaven er gimpet temmelig kraftig. X360 og ps3-versjonene er nok identiske vil jeg tro. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg er så dritt lei av at Lucasarts støtt og stadig vender ryggen til PCgamere når det tross alt var de som var med på og gjøre LA så store som de er idag! Jeg begynner og mista alt den respekten som jeg har hatt for LA siden de startet og lage spill. Get used to it! LA vendte Amiga-gamerne ryggen for lenge siden... Lenke til kommentar
Sajamann Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Synn det ikke kommer til PC Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 for noe møkk, at de kommer til de sløve konsollene men ikke til den kule og moderne pcen, jaja får håpe det flopper da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Forbanna Må vel kjøpe enda en konsoll bare for dette Ser ikke for meg at det blir like underholdende på wii som på xbox360/PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg