Goof Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Etter å ha funger fint i lengre tid, slår nå min Shuttle SN85G4V2 seg av etter ca. 2 sekunder. Dette skjer hver eneste gang jeg prøver å slå den på. Virker som om strømmen bare forsvinner. Har sjekket kontakter o.l., vifter på strømforsyning, CPU osv. - alt starter som normalt. Håper noen har forslag til hva jeg kan gjøre, på forhånd takk! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kan virke som om det er strømforskyningen som er i ferd med å ta kvelden. Får du testet med en annen en? Lenke til kommentar
Goof Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Dette er strømforsyningen; Silent-X 240 Watt mini PSU, supports 115/230V connectors: 20-pin ATX, 4-pin ATX12V Er det mulige å teste med en vanlig ATX strømforsyning på 400w? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er det mulige å teste med en vanlig ATX strømforsyning på 400w? Ja, det går bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå