int20h Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Mediaspillere er populære inngangsportaler for crackere – QuickTime intet unntak. Les mer Lenke til kommentar
MMM Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tetta høla fra TippingPoint allerede? Jøss. Skulle jo ikke vært høl fra starten av selvfølgelig, men imponerende likevel. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har disse hullene også rammet Quicktime Alternative? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Legg merke til at Apples oppdateringsprogram nesten alltid vil krysse av for installasjon av både iTunes og Safari, noe man manuelt må velge vekk hver gang man skal laste ned oppgraderinger. ...forutsatt at man ikke vil ha dem, vel å merke. Men ja, utrolig teit at disse blir valgt som standard, er helt enig i at dette er en negativ praksis fra Apples side. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Legg merke til at Apples oppdateringsprogram nesten alltid vil krysse av for installasjon av både iTunes og Safari, noe man manuelt må velge vekk hver gang man skal laste ned oppgraderinger. ...forutsatt at man ikke vil ha dem, vel å merke. Men ja, utrolig teit at disse blir valgt som standard, er helt enig i at dette er en negativ praksis fra Apples side. Ja, personlig skjønner jeg ikke apellen til quicktime, i mine øyne er det en elendig medie-avspiller, den takler jo ikke fullscreen engang. AtW Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Legg merke til at Apples oppdateringsprogram nesten alltid vil krysse av for installasjon av både iTunes og Safari, noe man manuelt må velge vekk hver gang man skal laste ned oppgraderinger. Neida, sånn er det ikke. • Markér den oppdateringen du ikke vil ha. • Gå i menyen Oppdatering og velg Ignorer oppdatering. Deretter vil du aldri mere få oppdateringer for dette programmet, unntatt hvis du selv fjerner programmet fra ignoreringslisten. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ja, personlig skjønner jeg ikke apellen til quicktime, i mine øyne er det en elendig medie-avspiller, den takler jo ikke fullscreen engang.Ctrl+F ? Til ditt forsvar skal det sies at det pleide å være slik at den ikke taklet fullscreen i gratisversjonen Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Og med det var quicktime alternative 2.5 ute Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fullskjerm fungerer i gratisversonen, jo. Er en stund siden det ble lagt til på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå