Wattengård Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er det noen som har et bra ninjatriks for å unngå dugg på hjelmvisiret? Jeg har en rimelig hjelm som ikke har sånn anti-dugg belegg som jeg ser et par av de dyrere modellene reklamerer med. Fins det noe ninjatriks for å unngå dugg? Jeg kan liksom ikke kjøre ei mil uten å puste heller -C- Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Pust med nesa. Kjøp balaklava. Åpne luftefiltrene i hjelmen. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Done done done... Null effekt. -C- Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Lukk visiret litt opp så det akkurat er en liten stripe.. Da blir den mer ventilert og dugget forsvinner Endret 5. april 2008 av gilera Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Som nevnt over, har en liten glipe på visiret, altså at du ikke lukker det helt. Sprekken kan være på 1 cm. Funker for meg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg gjorde tabben å nyse med visiret lukka en gang. Ganske skummelt. Men jeg har sett MC-sjapper som selger sånn guffe du kliner på visiret så det ikke skal dugge. Mulig det funker å kline det inn med spytt og skylle med vann, men det er jo ikke særlig delikat da. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Eller du kan bare kjøpe crosshjelm med briller. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vask det med tannkrem eller spytt, skal visst funke Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det funker, men HUSK å bruk lyseblå Solidox! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå