Joachim_F Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Polyphony Digital vil lansere en stor oppdatering for GT5 Prologue, og blant annet legge til skademodellering. Les mer Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva? Har de endelig gitt etter for presset? Kunne de ikke bare laget en stor patch som økte antall polygoner på innsiden av bildekkene i stedet? :!: Lenke til kommentar
Elnacho Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dette er vel for godt til å være sant? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 1.april var for flere dager siden... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva? Har de endelig gitt etter for presset? Kunne de ikke bare laget en stor patch som økte antall polygoner på innsiden av bildekkene i stedet? :!: Såså, ikke så bitter nå Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva mener de med at patchen vil redusere antall biler på banen? Jeg ser tre alternativer her, uten at jeg har prøvd spillet ennå: Var det for mange biler før? Krever skademodellering så mye at antall biler må reduseres? Vil så mange få skadet og ødelagt bilen sin nå, at de dermed raskt forsvinner av banen? Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Steike! Bytt ut de horrible dekklydene nå, så skal jeg kjøpe meg en PS3 Blir moro å totalvrake bilen ved å kollidere med et sperrebånd av plast Endret 4. april 2008 av Pellick Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fantastisk! Men som de sa, de må redusere biler på banen...får håpe dette ikke går under 12, for da blir det kjedelig. Minimum i et spill med store baner må jo være det. Men skademodell, wow, lurer på om den blir bra ;D Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Bra å vente med denne nyheten til etter 1. april! Nå blir det fart på sakene i GT serien. (eller riper) Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Skal bli spennende å se hvordan de gjør dette. Jeg kan ikke se hvordan de skal gjøre det uten å totalt ombygge bilene igjen. Hvis ikke så må de jo isåfall ha modellert bilene med dette i baktankene. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fett, på tide. Håper det er "ekte skade" å ikke bare utseende som skades. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Steike! Bytt ut de horrible dekklydene nå, så skal jeg kjøpe meg en PS3 Dekklydene er mye mindre irriterende på GT5: P enn på tidligere spill, hvertfall med dashboard-view. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fett, på tide. Håper det er "ekte skade" å ikke bare utseende som skades. Vell, de har jo skrytt på seg lenge nå at når de skal lage en skademodellering så skal det være skikkelig, ikke noe "jalla" som andre har gjort. Så de har jo klart å sette et greit press på seg selv, så de burde jo levere. Men så er jo disse kara så kjepphøye at det ikke er mulig da. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Skal bli spennende å se hvordan de gjør dette. Jeg kan ikke se hvordan de skal gjøre det uten å totalt ombygge bilene igjen. Hvis ikke så må de jo isåfall ha modellert bilene med dette i baktankene. Det er akkurat det de har gjort. Alle bilene er modellerte i deler. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Var det jeg ante meg satser på at det blir bra da, er sannelig på tide ihvertfall! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det skal bli uhyre spennende å se hvor omfattende den blir. Pressure is on! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva mener de med at patchen vil redusere antall biler på banen? Jeg ser tre alternativer her, uten at jeg har prøvd spillet ennå: Var det for mange biler før? Krever skademodellering så mye at antall biler må reduseres? Vil så mange få skadet og ødelagt bilen sin nå, at de dermed raskt forsvinner av banen? Alternativ 2. Det krever en hel del, derfor må trolig antall biler reduseres for at maskinen skal klare å dra spillet like godt som nå. Kom akkurat inn døra her, skal renskrive intervjuet nå. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Skal bli spennende å se hvordan de gjør dette. Jeg kan ikke se hvordan de skal gjøre det uten å totalt ombygge bilene igjen. Hvis ikke så må de jo isåfall ha modellert bilene med dette i baktankene. Det er akkurat det de har gjort. Alle bilene er modellerte i deler. Ja, det gjør jo saken straks mye bedre. Er det slik at det nå er mulig å f.eks åpne panser for å ta en kikk på motor o.l? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg tror jeg akkurat siklet meg selv på kneet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg