Ruff Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hei, Har ett problem jeg trenger en rask og enkel løsning på. Bruker Windows Media Player til å motta en streaming løsning fra VLC. I Windows Media Player 10 og nedover så fungerer det å dobbeltklikke for å få "Full Screen", dette fungerer også i 11. Problemet er når man kjører "Full Screen" i Media Player 11 så får man ikke dobbeltklikket seg vekk ifra "Full Screen" modus. Jeg har 3 alternative løsninger som jeg ser, men ikke vet hvordan jeg skal få til. 1. Slå dobbelklikk helt av i windows(Er ikke nødvendig med dobbelklikk i den løsningen her har) 2. Sette dobbeltklikk hastigheten så kjapp at det ikke er mulig å trykke så fort på en touchscreen? 3. Avinstallere Windows Media Player 11? Spørr hvis dere trenger mer informasjon. Endret 4. april 2008 av Ruff Lenke til kommentar
Ruff Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Løst ved å endre denne registry settingen: HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Mouse\DoubleClickSpeed , satt denne til 1milisecond. Siden dette gjelder en maskin med touchscreen og ikke tilgang på mus og tastatur så vil ikke dette være mulig å oppnå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå