Vallhall Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei folkens Legger ut link,og vil vite om denne stasjonære vil yte noe bedre enn Dells bærebare 1730 med 8800 sli. Håper å få noen svar her http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10307 Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei folkens Legger ut link,og vil vite om denne stasjonære vil yte noe bedre enn Dells bærebare 1730 med 8800 sli. Håper å få noen svar her http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10307 Merkelig sammenlikning.. hvem velger mellom disse to egentlig? Etter hva de oppgir av FPS på Crysis er det ihvertfall ikke noe som tyder på at den er bedre. 1730 har jo en mer moderne prosessor, men lavere klokkefrekvens. Merkelig nok virker det som om det er et enkelt GTX kort på den stasjonære? Det kan jo ikke være riktig. Men igjen, dette er fugl eller fisk. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Jeg vet at sammenligningen er litt rar ja, men poenget mitt er at hvis 1730 er ca like kjapp, så må jo den være et opplagt valg siden det er en bærbar og ikke koster så mye mer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Om du kjøper xps m1730 med SLI så yter den faktisk bedre i mange spill. Diskytelsen er vell det området hvor den stasjonære vil være mest foran xpsen da disker til bærbare er mindre og tregere (mindre disk i seg selv gir lavere ytelse), men ikke sikkert dette har stor merkbar praktisk bedtydning. Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei folkens Legger ut link,og vil vite om denne stasjonære vil yte noe bedre enn Dells bærebare 1730 med 8800 sli. Håper å få noen svar her http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10307 Merkelig sammenlikning.. hvem velger mellom disse to egentlig? Etter hva de oppgir av FPS på Crysis er det ihvertfall ikke noe som tyder på at den er bedre. 1730 har jo en mer moderne prosessor, men lavere klokkefrekvens. Merkelig nok virker det som om det er et enkelt GTX kort på den stasjonære? Det kan jo ikke være riktig. Men igjen, dette er fugl eller fisk. Opplagt og opplagt.. jeg velger, og vil alltid velge, bærbar av estetiske og praktiske grunner. Jeg hater ledninger og jeg misliker store, stygge og glorete bokser. I en laptop får man alt i en genial innpakning. Men, en stasjonær har jo fordeler, de kan lett oppgraderes, man kan få de særdeles stillegående (en 1730 med viftene på maks høres ganske godt) og som regel er de relativt mye lavere priset enn en tilsvarende bærbar. Jeg skjønner ikke prisen på denne stasjonære da jeg ikke kan se noen spesielt imponerende komponenter? Mener jeg skulle klare å sette sammen en stasjonær til 10k som fint kunne hatt høyere ytelse enn 1730. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå