Amos Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Gikk inn på Dell.no for å se månedens tilbud. Har egentlig bestemt meg for Dell Inspiron 5100. Ble kjempeglad da jeg så at de har en online-rabatt på 1000 spenn for å bestille over internett. Haken er imidlertid at du ikke får velge størrelse på cpu, skjermkort og harddisk. Alle alternativene er låst til dyreste produkt... Jeg hadde tenkt meg en 2,53 gHz cpu, 20 giga hd, 256 MB minne. Men dette er jo ikke mulig hvis jeg skal dra nytte av online-tilbudet! Dårlig månedstilbud )-: Lenke til kommentar
viggo Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Vet ikke hva prisen er på tilbudet, men her kan du endre på specs til maskinen: http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...=nobsdinspn&v=d Lenke til kommentar
Kjartis Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Dårlig månedstilbud )-:Hadde en ordre inne på februars månedenstilbud, Inspiron 8200. Var i kontakt med Dell om hva som ble marstilbudet hvis jeg skulle endre ordren. Ble selv skuffet da jeg fant ut at 5100 var marstilbudet. Velger å fortsette ordren på 8200 da denne har overdrevent bedre skjerm, grafikkkort, mobile cpu og modular bay. Eneste fordelen med 5100 er kraftigere cpu og usb2, men dette veier ikke opp alle bakdelene. Lenke til kommentar
brajoh Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 8200 har blitt billigere etter februartilbudet, men det er ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå