Gå til innhold

Hva syns DU om God of War: Chains of Olympus?

Anbefalte innlegg

I denne tråden kan vi poste våre meninger om GoW:CoO

Endelig kom God of War til PSP, og det var defintivt verdt ventetiden. Spillet er fantastisk bra og "imitatorkongene" Ready at Dawn har defintivt overgått mine forventninger, til de grader.

Har nettopp fått spillet og er ca 5 timer uti det og ifølge anmeldelser rundt omkring er det ikke lenge før jeg er ferdig med det.

Våpen

Blades of Chaos

De gode, gamle kjettingsverdene er tilbake, og like dødelige som alltid. Bevegelsene er så og si identiske med GoW2, bortsett fra to bevegelser som er litt forandret. Sverdene fungerer like godt om ikke bedre enn GoW2.

Gauntlet of Zeus

Kratos eneste ekstravåpen i dette spillet, men det gjør ingenting. Våpenet fungerer som en slags "superhanske", og har varierte, sinnsykt kraftige angrep. En nedtur med dette er at funker kun på nært hold, og er derfor så og si hjelpeløst mot store fiender som kyklopser. På tross av dette er det kanskje min favoritt av ekstravåpen gjennom hele GoW-serien så langt. Det gir en herlig følelse av makt og styrke, men er langt nær så smidig og versatilt som kjettingsverdene.

Tråden oppdateres***magi, fiender, områder+++

Endret av theMar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble ferdig med det før idag og kan ikke si annet enn at det er fantastisk!!

Eneste minuset er at det er litt kort, men det gjør vel ikke altfor mye

Bedre at det er kort og veldig bra. Enn langt og nokså bra ;)

Med andre ord står kvalitet foran lengden på et spill.

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...