Allt í lagi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) I denne tråden kan vi poste våre meninger om GoW:CoO Endelig kom God of War til PSP, og det var defintivt verdt ventetiden. Spillet er fantastisk bra og "imitatorkongene" Ready at Dawn har defintivt overgått mine forventninger, til de grader. Har nettopp fått spillet og er ca 5 timer uti det og ifølge anmeldelser rundt omkring er det ikke lenge før jeg er ferdig med det. Våpen Blades of Chaos De gode, gamle kjettingsverdene er tilbake, og like dødelige som alltid. Bevegelsene er så og si identiske med GoW2, bortsett fra to bevegelser som er litt forandret. Sverdene fungerer like godt om ikke bedre enn GoW2. Gauntlet of Zeus Kratos eneste ekstravåpen i dette spillet, men det gjør ingenting. Våpenet fungerer som en slags "superhanske", og har varierte, sinnsykt kraftige angrep. En nedtur med dette er at funker kun på nært hold, og er derfor så og si hjelpeløst mot store fiender som kyklopser. På tross av dette er det kanskje min favoritt av ekstravåpen gjennom hele GoW-serien så langt. Det gir en herlig følelse av makt og styrke, men er langt nær så smidig og versatilt som kjettingsverdene. Tråden oppdateres***magi, fiender, områder+++ Endret 4. april 2008 av theMar Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 beste PSP spillet til nå....BY FAR! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Helt klart et av de beste. Brukte ca 5 1/2 time på det, er masse unlockables også for de som gidder å spille det flere gang Lenke til kommentar
master_al Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Etter en time lever det virkelig opp til forventingene, og står ikke tilbake for de andre spillene. Absolutt ett av mine favoritt spill til PSP sammen med MGS Portable Ops. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har spilt det ca. en time og digger det. Gleder meg til neste gang jeg skal på toget Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Ble ferdig med det før idag og kan ikke si annet enn at det er fantastisk!! Eneste minuset er at det er litt kort, men det gjør vel ikke altfor mye Endret 5. april 2008 av Jariz Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Ble ferdig med det før idag og kan ikke si annet enn at det er fantastisk!! Eneste minuset er at det er litt kort, men det gjør vel ikke altfor mye Bedre at det er kort og veldig bra. Enn langt og nokså bra Med andre ord står kvalitet foran lengden på et spill. Endret 5. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Kjøpte spillet på fredag, men har ikke fått spilt mer en 45 min enda, men hittil syns jeg det er et rått spill. Har ikke spilt de to på ps2 enda. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har heller ikke spillt de på ps2 enda, jeg rett og slett elsker GoW... jeg tror faktisk jeg spiller det nå ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå