Joachim_F Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 I denne ferske demoen får du ta del i krigen mellom Roma og Karthago. Les mer Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det skal bli interessant å teste demoen. Alltid interessant med nytt Europa Universalis! Bedre grafikk er bare et pluss, og jeg håper spillet er noelunde bugfritt ved utgivelse. Det vil jo demoen gi en pekepinn om. Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Haha. Prøvde demoen nå. Jeg er superfan av strategispill sjangeren og har pløyd alle total war spillene men dette var.. Enten gjør jeg noe feil eller så er har computeren en vanskelighetsgrad litt over hva jeg er vant til. Noen andre som ble knust straks de startet spillet?`Jeg rakk såvidt å flytte et par soldater så tapte jeg koloni etter koloni. =/ Men virket forsåvidt veldig spennende. Verdt å prøve ut:) Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det noen som vet hva slags begrensninger demoen har? Dvs. vil spillet slutte ved et bestemt årstall eller noe slikt? Jeg finner ikke noe informasjon om dette. Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Haha. Prøvde demoen nå. Jeg er superfan av strategispill sjangeren og har pløyd alle total war spillene men dette var.. Enten gjør jeg noe feil eller så er har computeren en vanskelighetsgrad litt over hva jeg er vant til. Noen andre som ble knust straks de startet spillet?`Jeg rakk såvidt å flytte et par soldater så tapte jeg koloni etter koloni. =/Men virket forsåvidt veldig spennende. Verdt å prøve ut:) Hva spilte du, Roma eller Karthago? Du starter mitt i en krig, noe som gjør det litt vanskeligere. Du må ihvertfall bruke flåten din for å hindre at motstanderen angriper kjerneområdene dine. @ Dravisher Tror demoen varer i ca 20 år. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Wow! Dette var imponerende. Detaljnivået er helt sykt, og læringskurven tilsvarende. Som en person som har spillt MYE totalwar, kjenner jeg spillets tiltrekningskraft.. Men jeg skjønner omtrent ikke hvordan det virker. Finnes det tutorials i spillet? Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det bruker å tutorials i Paradox spill. Du kan kjøpe det om 16 timer hos gamersgate, det følger med en pdf manual, eller du kan kjøpe en CE utgave fra Paradox og få spillet tilsendt i posten med fysisk manual og samtidig laste ned spillet fra Gamersgate i morgen. Hvis du vil lære spillet så besøk paradox forumet, se lin i signatur Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Og der var helga mi oppspist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg