abene Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Microsoft forlenger livet til Windows XP med to år, men kun for såkalte lavpris-PC-er. Les mer Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Da vil vi vel se oppdateringer til XP i en tid framover, noe som er bra! Venter heller til Windows 7 jeg.. Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 La xp-leve=) Ble veldig skuffet når Vista kom ut hadde forventet så mye mer liksom eller hadde en del forventninger..Håper ikke Windows 7 også går rett i dass Lenke til kommentar
mungo Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kan ikke Microsoft få Vista til å yte bedre heller? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Blir som å få XP til yte bra på en 386, nei takk. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 LOL! Som det må svi at ingen vil ha MeII Pro. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ser for meg at jeg ringer MS om to år: "Kanjækkefåkjøpexpavæschåsnill! PC-en min er schikkelig billig ass!" Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 God nyhet, men det burde gjelde alle maskiner. For Microsoft to switch off the life support on Xp is like pulling the plug when the patient is getting better. Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ser for meg at jeg ringer MS om to år: "Kanjækkefåkjøpexpavæschåsnill! PC-en min er schikkelig billig ass!" Det er snakk om bundling Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Kjøpe billig PC for å få en Xp-nøkkel man overfører til en annen? Endret 4. april 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Samtidig oppfordrer Microsoft produsenter av slike lavpris-PC-er til å oppgradere maskinene på en slik måte at de skal kunne takle Vista bedre. Microsoft har missa poenget spør du meg...Det er en grunn til at slike maskiner har de spesifikasjonene de har. Det er software som skal tilpasse seg hardware og ikke omvendt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva med support-syklusen? Den bør jo forlenges til minst 2 år etter at de solgte siste lisens. Foreløbig står det bare ubestemt dato på både XP SP2 og XP x64 SP2. For øyeblikket bruker 80-85% av alle windows-kunder XP. De kan da ikke svikte en så stor del av kundemassen sin for å presse de over på Vista? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Litt morsomt at Microsoft mener at Asus-eee bør oppgraderes for å takle Vista :!: - dagens Ballimer? Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 MS demonstrerer jo ufrivillig godt hvorfor open source bør være fremtiden innen OS istedet for et selskap som er avhengig av å bytte ut hele OS'et med jevne mellomrom.. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lurer forresten på hvordan de kan være så korket i huet å lage en ny windows versjon som ikke engang kan nedskaleres til å yte noenlunde som forrige versjon. Hva er det av obligatoriske komponenter som drar så sykt med juice i Vista? Er det dårlig kode eller bare lite gjennomtenkt struktur? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 En kan jo spørre seg hvorfor de laget så mange versjoner uten å lage en for svake computere også? Men forklaringen er selvsagt kroner og øre. Beklager det blir litt negativt mot M$, for jeg bruker tross alt XP da :-) Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Samtidig oppfordrer Microsoft produsenter av slike lavpris-PC-er til å oppgradere maskinene på en slik måte at de skal kunne takle Vista bedre. Microsoft har missa poenget spør du meg...Det er en grunn til at slike maskiner har de spesifikasjonene de har. Det er software som skal tilpasse seg hardware og ikke omvendt. Helt på trynet å si noe så tåpelig ja. Da forsvinner jo hele poenget med maskinene. Billig og miljøvennlig. Dette beviser nok en gang at det er ms som alltid kommer diltende etter. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 La xp-leve=) Ble veldig skuffet når Vista kom ut hadde forventet så mye mer liksom eller hadde en del forventninger..Håper ikke Windows 7 også går rett i dass Veldig enig med deg. Brukte Vista i et par måneder, men nå kjører XP på absolutt alle Windows-maskinene mine. Håper XP lever lenge. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jaha. For oss som har orginal xp cd-key, som ikkje er kjøpt ilag med pcen då? Vil vi få support og oppdatering fra windows update og? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 For oss som har orginal xp cd-key, som ikkje er kjøpt ilag med pcen då? Vil vi få support og oppdatering fra windows update og? Ikke support, men viktige sikkerhetsoppdateringer osv. vil fortsatt bli lagt ut fortløpende i WU for XP helt frem til 2014 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå