Veedface Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hei, Har akkurat gått til inkjøp av en Alpine cda 9886 spiller. Nå som jeg har fått meg en god spiller, tenkte jeg at jeg skulle skaffe meg noen bedre høytalere enn de som står i. spm gjelder denne pakkeløsningen http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1893 Hvordan er det ment at den 4 kanals forsterkeren skal brukes? Vil det fungere bra om at jeg brukte to utganger til hatt-høytelerne, og brokoblet de 2 resterende utgangene til subben? Har ikke mye peil. takker for seriøse svar Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Den pakka er ingen god løsning, forsterkeren er ALT for liten til å drive suben, og 6x9 har du ikke bruk for, så styr unna... Kjøp deg et bra kompsett fra feks focal eller morel, og monter foran i bilen, sammen med en forsterker, også kjøper du sub og monoforsterker i tillegg Lenke til kommentar
Veedface Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 har du noen linker? Hadde ikke tenkt å bruke mer enn ca 5k på høytalere og en god sub. Vanskelig å få til for 5000? Tror jeg kan klare meg med bare frontsett, og heller få bra med bass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå