Alvelino Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=5870 Dette keyboardet har sluttet å lyse etter 1 mnd. Hele grunnen til at jeg kjøpte det var for belysningen. Kan jeg be om nytt eller regnes det som "forbruks-feil"? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 tsja, du kan vel reklamere på hva som helst. angrerett gjerlder bare varer over 200kr tror jeg, men jeg kjenner ingen restriksjoner på reklamasjon egentlig. Man må vel gjerne regne med at levetiden til et tastatur må regnes som relativt lavt, kanskje 1-2 år, men har du en fysisk feil innen en måned så ser jeg ingen grunn til at du ikke skal kunne reklamere som normalt. -Stigma Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 om ikke annet har du kj0psloven pA din side Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er vel ikke værre en å ta en liten telefon bort til netshop og spørre? Lenke til kommentar
Alvelino Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Har sendt de mail for 2 dager siden og ikke hørt noe som helst. De sier de har mye e-poster å svare på forr tiden. Mulig jeg må ringe på mandag å purre. Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 aldri send Epost til nettbutikker... med mindre du vil vente en uke på ett eller annet ubrukelig svar Det er mye bedre å ringe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå