Nemesis90 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Heisann lurer rett og slett på hva forskjellen er på disse kortene, om xtreme music gir bedre lyd med musikk og gamer med spill? angrer litt på at jeg kjøpte gamer kortet, menmen.. vil bare høre om det er noen forskjell^^ tenker da på singel kortene til 600-800, ikke de pakkene til 2000+... også, er det mye forskjell på mitt xtreme gamer vs det feiteste fatality kortet? eller hadde jeg ikke merket mye forskjell på og bytte? jeg har også en hvit ingang på lydkortet som det står digital på, også lyser det rødt ut av det hullet.. men burde jeg bruke det eller hva? har prøvd, og får ikke lyd ut av det.. bruker microfonen der atm. har logitech z-5500 høytalere. Endret 4. april 2008 av lunnr Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 har lest litt på forum, og mange sier at xtreme gamer er bare en krympet versjon av music.. ^^ men ja, blir happy om noen kan svare på de andre spørsmålene;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå